خبرهای داغ:
معاون سیاسی سابق سپاه انصار الرضا(ع) گفت: حرکت در مسیر ولایت را راه خروج از مشکلات و بحران ها برشمرد و گفت:رهبری یک راهنما، مدیر و مدبر و با اطلاعات بسیار قوی هستند و تنها مسیر روشن، حرکت پشت سر رهبری است.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۴۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد در پنجمین یادواره شهدای روستای فتح آباد شهرستان بشرویه با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته مقدس بسیج گفت: هفته بسیج یاداور ایثارگری و جانفشانی انسان های گرانقدر در عرصه تاریخ انقلاب اسلامی است. 

وی افزود: برای عبور از شکست ها و ضعف های احتمالی آینده انقلاب اسلامی تفکر ناب امام راحل سبب شد که ساختار و نیروهایی وارد میدان شوندکه با شناسایی بحران ها، کشور را از مشکلات خارج کنندونهایت در پنجم آذرماه دستور  تشکیل بسیج  مستضعفین و ارتش بیست میلیونی صادر شد.

بسیج پا به میدان گذاشت و کشور از بحران ها با موفقیت خارج شد

مزگی نژاد با اشاره به اینکه از همان ابتدا مخالفانی بر سر راه بسیج قرار داشته اند گفت: در ابتدای کار نیز مخالفانی همچون بنی صدر که در آن زمان فرمانده کل قوا و رئیس جمهور بود مخالف خود را با این تشکلات اعلام کرد و با این شرایط، فضاها و مشکلاتی که برای کشور بوجود می آمد بسیج در میدان آمده و از بسیاری حوادث با موفقیت بیرون امد.

بسیج وابسته به نیروی مادی نیست

وی خاطر نشان کرد: بسیج وابسته به نیروی مادی نیست بلکه اعتقاد راسخی بر مبنای خدمت به نظام الهی و کسب رضای خداوند دارند و گوش به فرمان رهبری است و همه به عینه دیدیم که وعده الهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل محقق شد. 

کفگیر منافقان به ته دیگ خورده / مرگ بر آمریکا شعاری جهانی است

معاون سیاسی سابق سپاه انصار الرضا(ع) افزود: کفگیر منافقان به تک دیگ خورده است و در فضای که قرار گرفته ایم شعار مرگ بر آمریکا جواب داده پس نباید در این مسیر کوتاه بیایم ، شعار مرگ بر امریکا برای دشمن خطرساز شده است و این یک  شعار جهانی است.


وی با اشاره به رشد تفکر بسیجی در خارج از مرزهای ایران اسلامی ، تصریح کرد: عملکرد بسیج به گونه ای بوده که امروز تفکر بسیج از مرزها خارج شده و به کشورهای آزادی خواه صادر شده است.

مزگی نژاد افزود: انچه مهم است اخلاص در عمل و توکل بر خداوند بسجییان بوده که موجب صدور تفکر بسیجی شده است  چرا که بسیج برای خداوند به میدان می آید و همواره موفق است.

متاسفیم برای آنانی که علاقه مند مذاکره با دشمن اند

معاون سیاسی سابق سپاه انصار الرضا(ع) با اشاره به ساده اندیشی برخی حامیان مذاکره با دشمن خاطر نشان کرد: امروز دشمن به خوبی فهمیده که دست ایران اسلامی پر از داشته های مهم است و متاسفیم برای برخی که دل آنها برای مذاکره با دشمن لک زده است.

مزگی نژاد افزود: ایران اسلامی در مسئله هسته ای از ابتدا نیز با موضعی روشن  پا به میدان نهاده و بارها رهبری اعلام کردند که ساخت بمب هسته ای از نظر شرعی و قانونی خلاف است و اعتقادی به ساخت بمب هسته ای نداریم بلکه ایران قدرت بسیار بالاتر از بمب هسته ای دارد و آن  قدرت الهی، نیروی های بسیج و برکت خون مقدس شهدا است .

امنیت ایران اسلامی از بمب هسته ای نیست، برکت خون شهدا است

وی افزود: امینت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است را مدیون خون مقدس شهدا هستیم نه بمب هسته ای.

هادی سیاسی خراسان جنوبی در ادامه به ایجاد فضای جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: جنگ نرم دشمن بدون صدا و خزنده در حرکت است و فضای این جنگ به مراتب دشوارتر از جنگ سخت است.

مزگی نژاد افزود: خاکریز جنگ امروز دشمن از مرزها جدا شده در خانه ها و تلفن های همراه جاسازی شده و حاصل آن افزایش فساد،اعتیاد و رواج بی بند و باری است چرا که تنها هدف دشمن پیشمان کردن جوانان از راه شهدا است.


معاون سیاسی سابق سپاه انصار الرضا(ع) افزود: دشمنان نگران تاسیسات هسته ای نیست بلکه نگران ایستادگی و خودکفای ایران اسلامی و صدور این فرهنگ استقلال انقلاب اسلامی به دیگر کشورها است.

تفکر بسیجی خارج از مرزهای ایران رسوخ پیدا کرده

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی نیرو و توپ و تانگ به کشورهای مسلمانان نداده خاطر نشان کرد: این تفکر  بسیجی است که موجب بیداری مسلمانان شده و در برابر دشمنان با دست خالی ایستادگی می کنند.

مزگی نژاد انحراف برخی خواص را دلیل تکیه بر قدرت های خیالی غرب دانست و گفت: برخی در مسیر سی و پنج ساله  انقلاب اسلامی به ناکجا اباد رفته اند ، انهایی که زمانی دو آتیشه  انقلاب بودند امروز به جایی رسیده اند که در خاکریز دشمن قرار گرفته اند و افکار آن ها سست شده است .

نفوذ و اختلاف روش های دشمن برای براندازی انقلاب

معاون سیاسی سابق سپاه انصار الرضا(ع) تاکید کرد: نفوذ و اختلاف روش های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی است  و اگر انقلاب سیلی بخورد همه ما شریک خواهیم بود و باید مراقب باشیم.

وی  با اشاره به اینکه دشمن انقلاب با توافق دشمنی خود را کم نمی کند افزود: برخی فکر کرده اند با توافقاتی که انجام می شود مبارزه با استکبار جهانی تعطیل شده است و باید بدانند دشمن در حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی در فکر نفوذ بوده و همواره به دنبال ایجاد بحران در کشور است.

نفوذ در افکار جوانان با راه اندازی شبکه های مبذل ماهواره ای و اینترنتی

مزگی نژاد  تصریح کرد: یکی از مهمترین روش های دشمن برای نفوذ در افکار جوانان ، راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای  و اینترنتی است که و بر ذهن جوانان کار می کنند تا افکار آنان را با خود همسو نمایند ، بنابراین نیاز است با ارائه برنامه ها و بصیرت افزایی در برابر تهاجم دشمنان عکس العمل نشان داد.

هادی سیاسی خراسان جنوبی بر مدیریت فضای مجازی هم تاکید کرد و گفت: تحریم ها با مدیریت تبدیل به فرصت شده است و این فضاهای مجازی که امروز بدون تحریم و حتی رایگان در اختیار قرار می دهند تا به راحتی سرقت و جاسوسی کنند هم باید با مدیریت صحیح ، تبدیل به فرصت شود.

وی افزود: دشمنان می خواهد تعهد را از خانواده های اسلامی بگیرد تا رزمندگان جان برکفی همچون دوران دفاع مقدس تربیت نشود.

برخی فی قلوبهم مرض هستند و بر خلاف سخنان رهبری حرف می زنند

مزگی نژاد حرکت در مسیر ولایت را راه خروج از مشکلات و بحران ها برشمرد و گفت: رهبری یک راهنما، مدیر و مدبر و با اطلاعات بسیار قوی هستند و تنها مسیر روشن ،حرکت پشت سر رهبری است ولی برخی نمی فهمند ، فی قلوبهم مرض هستند و برخلاف سخنان رهبری سخنرانی می کنند و از واژه نفوذ سوء استفاده می کنند.

معاون سیاسی سابق سپاه انصار الرضا(ع)تاکید کرد: اگر روزی رهبری فرمان بدهند بساط همه این افراد جمع  خواهیم کرد.

وی افزود: وصیت تمام شهدا این بوده است که انقلاب اسلامی  و رهبری را تنها نگذاید، بصیرت،دشمن شناسی و اهداف آن، استقامت و پایداری بر ارمان های انقلاب اسلامی 3 خواسته مهم رهبری در دیدار اخیر ایشان با بسیجیان است که باید همه به آن عمل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها