خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج خواهران “فاطمه الزهرا(س)” دزفول رسما افتتاح شد
کد خبر: ۸۶۰۲۳۹۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰


به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خوزستان:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، در آیین افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) با برشمردن ویژگی یاران امام زمان(عج)، گفت: تا کسی درون خود را نسازد نمی تواند جامعه را اصلاح کند.

سرهنگ "عبدالامیر محتشمی راد”، آگاهی و اشراف بسیجیان از تجولات منطقه و کشور را ضروری خواند و افزود: هدف دشمن، تغییر در مسیر انقلاب اسلامی است لذا بسیجیان با حضور مستمر خود در صحنه و با رصد وقایع، اجازه ایجاد انحراف در مسیر و آرمان های انقلاب را ندهند.

وی با بیان اینکه با تلاش و ایثارگری شهدا و خون های فراوانی که ریخته شد توانستیم انقلاب را به ثمر رسانده و رژیم طاغوت را سرنگون کنیم افزود: پس از آن نیز در جنگی نابرابر هشت سال با حداقل امکانات ایستادیم و با صبر و مقاومت مردم موفق به شکست دشمن شدیم و امروز نیز اگر می خواهیم عزت و اقتدار ما حفظ شود، باید در مقابل مشکلات ایستادگی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، ضمن تقدیر از فعالیت بانوان بسیجی دزفول، ادامه داد: در زمانه ای که کار فرهنگی بسیار مشکل شده است، فعالیت بانوان بسیجی در حوزه فرهنگی چشمه ای دیگر از ایثار بانوان است.

سرهنگ محتشمی، بی توجهی به احداث مکان هایی فرهنگی برای فعالیت بانوان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: سپاه تلاش خود را برای افزایش پایگاه های مقاومت بانوان در سطح شهرستان می نماید.

وی اظهار کرد:ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جنب کتابخانه عارف دزفولی احداث شده است.

دزفول دارای چهار حوزه مقاومت بسیج خواهران و ۱۲ حوزه مقاومت بسیج براداران  است

ارسال نظرات
پر بیننده ها