خبرهای داغ:
بیانی رییس اداره محیط زیست بندرترکمن وگمیشان از بازدید دادستان و رییس دادگستری گمیشان از زیستگاه های حیات وحش گمیشان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۳۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ بیانی با ذکر این خبر افزود: با عنایت به آغاز فصل مهاجرت پرندگان به زیستگاه های حوزه استحفاظی گمیشان و آغاز صدور پروانه های عادی شکار برای شکارچیان مجاز،مسئولین قضایی شهرستان گمیشان از مناطق محیط زیستی گمیشان بازدید کردند که در این بازدید قنبرزاده دادستان عمومی انقلاب گمیشان و تازیکی رییس دادگستری بهمراه جمعی از قضات حضور داشتند .

وی ادامه داد:وجود زیستگاه های منحصر به فرد آبی مانند رودخانه حفاظت شده گرگان رود ،منطقه شکار ممنوع صوفی کم و نیز تالاب بین المللی گمیشان از جمله مناطق با ارزش زیست محیطی ویژه در شهرستنان گمیشان محسوب می شوند که همه ساله میزبان خیل بی شماری از پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی می باشند .

این مقام مسول تصریح کرد:حضور مسئولین قضایی شهرستان در جمع محیط بانان و مامورین یگان اجرایی حفاظت محیط زیست شهرستان مایه دلگرمی و پشتکار این زحمتکشان بی منت را سبب خواهد شد .

علی بیانی خاطرنشان ساخت: حمایت ها و پشتیبانی های مسئولین قضایی گمیشان اف بسیار چشمگیر و مایه مباهات فعالان محیط زیست می باشد و قطعا این حمایت ها سرمنشا خیر برای محیط زیست و حیات وحش منطقه خواهد شد .

همچنین دراین بازدید رییس اداره محیط زیست بندرترکمن وگمیشان، دادستان ، رییس دادگستری و سایر قضات شهرستان از نزدیک با محیط بانان و کارشناسان محیط زیست در خصوص مسائل مربوط به محیط زیست به گفتگو پرداختند و آخرین مباحث حقوقی مربوط با محیط زیست نیز برای پرسنل محیط زیست بازگو شد .

شهرستان گمیشان با دارا بودن اکوسیستم های منحصر بفرد آبی در شمای غربی استان گلستان واقع شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها