خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان طبس:

حماسه 9 دی با بسیج مردم در مقابل فتنه گران شکل گرفت

مسئول کانون بسیج هنرمندان طبس گفت: حماسه 9 دی جز با بسیج مردم در مقابل فتنه گران شکل نگرفت و آنچه مهم است تفکر بسیجی است و هرگاه نظام نیاز دارد؛ مردم بسیجی وار شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۳۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

سمیه الهی مسئول کانون بسیج هنرمندان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: دولت معتقد است اگر تفنگ، پول، قدرت، روزنامه، سایت و تبلیغات در یک جا جمع شود حتما دچار فساد می شود لذا سپردن کارهای اقتصادی به سپاه که دارای امکانات و پشتوانه های فراوان است و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد را موجب فساد می داند که اساس و پایه این تفکر اشتباه است.

وی با بیان اینکه دولت در بحث اقتصاد مقاومتی بر خلاف دستور صریح رهبری از ظرفیت بی نظیر سپاه و بسیج استفاده نمی کند افزود: در خصوص دستورات صریح رهبر نیز موارد بسیاری در فعالیت های مسئولین را می توان برشمرد که در تقابل با مواضع و سخنان رهبر فرزانه انقلاب می باشد.


الهی با بیان اینکه آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است گفت: عده ای می خواهند چهره آمریکای جنایتکار را بزک کرده و او را منجی ایران بدانند. از این رو به جای مبارزه و استکبار ستیزی به راهی که به تقابل با آمریکا نینجامد و به عبارتی رضایت او را در پی داشته باشد می روند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان طبس گفت: ایران بدون تفکر حسینی و عاشورایی برای آمریکا هیچ ضرری ندارد که باید این موضوع به روشنی تبیین گردد.

وی ادامه داد: امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب فرمودند "مقایسه کنیم بین کشورهایی که با استکبار مبارزه کردند و کشورهایی که همراهی کردند" و پیشرفت در کدام کشور بیشتر است که این مقایسه بهترین راهکار است.

الهی اظهار کرد: حماسه 9 دی جز با بسیج مردم در مقابل فتنه گران شکل نگرفت و آنچه مهم است تفکر بسیجی است و این که هر گاه نظام نیاز به کمک مردم داشته باشد مردم بسیجی وار شرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها