خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در دیدار با استاندار فارس:

دلسوزان نظام را بسیجی می دانیم/ کمک به آن ها وظیفه ماست

قزل سفلی گفت: بسیج دانشجویی با دشمنان انقلاب و جریان فتنه مقابله می کند و با آن ها تعارف ندارد.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۴۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز با استاندار فارس با حضور مسئولان و جمعی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز برگزار گردید.

اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ابتدای صحبت هایش در این نشست گفت: بسیج دانشجویی با رویکردهای فرهنگی، علمی، سیاسی، جهادی، اجتماعی، ورشی و ... فعالیت می کند و متعلق به جریان و گروه خاصی نبوده و رقیب هیچ جریانی هم نیست.

وی با بیان اینکه کمک به دولت، کمک به کارآمدی نظام است و مجموعه بسیج دانشجویی آن را بر خود فرض می داند، افزود: بسیج دانشجویی به عنوان یک بازوی قوی در دانشگاه به دولت و نماینده عالی آن در استان کمک می کند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به ظرفیت های علمی، فرهنگی، تاریخی، کشاورزی و ... استان فارس گفت: بسیج دانشجویی تلاشش را برای رشد و بالندگی دانشگاه به کار گرفته است.

وی افزود: بسیج دانشجویی وظیفه دارد در قبال تحولات شهر، کشور، منطقه، بین الملل و جهان اسلام، تحلیل داشته باشد و اعلام موضع کند.

قزل سفلی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در مسیر حرکت خود با محدودیت ها، ناملایمتی ها و نامهربانی های زیادی روبرو اس، گفت: متاسفانه برخی افراد به دنبال سنگ اندازی و ایجاد مانع در برابر فعالیت های بسیج دانشجویی هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج دانشجویی با دشمنان انقلاب و جریان فتنه مقابله می کند و با آن ها تعارف ندارد، افزود: افرادی که مانع پیشرفت و حرکت نظام شدند، در برابر ملت ایران حقی ندارند و باید در پیشگاه این مردم پاسخگو باشند.

قزل سفلی در پایان صحبت هایش خاطرنشان نمود: دلسوزان نظام را بسیجی می دانیم و کمک به آن ها وظیفه ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها