خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی قم خبر داد؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی از تحویل 140 دستگاه ماهواره به مسئولان این پایگاه خبر داد و گفت: ماهواره‌ها در برابر دریافت گیرنده دیجیتال معاوضه شدند.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۴۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی علی بابایی طی سخنانی با بیان اینکه ماهواره‌ها نقش مخربی در نظام خانواده و جامعه ایفا می‌کند، اظهار کرد: اکنون شاهد حضور ماهواره در میان اقشار مختلف جامعه هستیم که سبب نابودی کانون گرم خانواده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان مخلص با همکاری یکدیگر به برطرف کردن این آسیب اجتماعی پرداختند، تصریح کرد: آنها توانستند با برگزاری نمایشگاه‌ها، توزیع نشریه و کلیپ اثرات مخرب ماهواره را به مردم یادآور شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی افزود: نگرانی مردم از واقعه شوم طلاق و انحراف جوانان سبب شد شاهد تحویل 140 دستگاه ماهواره در مناطق آذر، دروازه ری و شاه سیدعلی باشیم.

وی افزود: تعدادی از این خانواده‌ها افراد کم‌بضاعتی بودند که در برابر دریافت ماهواره به آنها گیرنده دیجیتال تحویل داده شد.

علی بابایی با بیان اینکه ناآگاهی مردم دلیل استفاده آنها از ماهواره است، خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی دادن به مردم نشریه‌ای با محوریت سرگذشت خانواده‌هایی که به وسیله ماهواره آسیب‌های جدی دیدند در میان مردم توزیع شد.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان فرمودند «ماهواره واقعا گنداب فسادی است که تیرهای زهرآگین خود را به سمت ملت‌ها و کشورها هدف‌گیری می‌کند».

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی با اشاره به جنگ نرم یادآور شد: کانال‌ها و برنامه‌های فارسی زبان ماهواره به دلیل سرگرم شدن جوانان به مسائل غیر اخلاقی و فروپاشی نظام مقدس خانواده طراحی شده است.

وی با تأکید بر راهکار دشمن برای تخریب ایران اذعان داشت: ضروری است با وجود هجمه‌های فراوان دشمن به مقابله پرداخته و از نفوذ هرچه بیشتر دشمن در میان جوانان جلوگیری کنیم.

علی‌بابایی با تأکید بر ضررهای روز افزون ماهواره در میان مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحویل ماهواره‌های بیشتری از سوی خانواده‌ها باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها