خبرهای داغ:
جوان‎های غرفه «Letter 4 U» در مسیربین المللی نجف تا کربلا، نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوان‌های اروپایی را به دست راهپیمایان خارجی‌ این مسیر می‌رسانند.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۹۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، چند سالی است، روز اربعین و مسیر نجف تا کربلا بین المللی شده است. غیر از ایرانی‌ها و عراقی‌ها، زواری از کشورهای مختلف دنیا مانند استرالیا، کانادا، اسپانیا، هلند، ترکیه، آلمان، نیجریه و ... دوشادوش هم در طریق الحسین قدم می زنند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، دو روز قبل نامه‌ی دومشان خطاب به جوانان اروپایی را منتشر کردند. نامه‌ای که با بایکوت رسانه‌های خارجی همراه بوده است.

«نامه رهبر انقلاب به دست آزادی خواهان جهان خواهد رسید. رسانه های غربی همانطور که نمیتوانند راهپیمایی عظیم اربعین را پنهان کنند، نخواهند توانست این نامه را بایکوت رسانه ای کنند.» اینها را جوانهایی می‌گویند که نامه رهبری را به دست راهپیمایان طریق الحسین (ع) می‌رسانند.

«Letter 4 U» عنوان غرفه ای نزدیک موکب امام رضا (ع) است. جوانهای این غرفه خارجی ها را با پلاکارد و فریاد به سمت خود جلب می‌کنند و نامه رهبر انقلاب را به دستشان می‌رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها