پروژه احداث موزه درالقرآن زنجان 40 درصد پیشرفت کرده است که برای تکمیل پروژه موزه قرآنی زنجان نیازمند تأمین اعتبار 3 میلیارد ریالی است.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۹۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر دارالقرآن‌ زنجان گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان با نگارش نامه‌ای به معاونت استانداری خواستار تأمین اعتبارات لازم برای احداث موزه قرآنی شدیم.

ولی‌الله رحیمی افزود: قول مساعدت برای تأمین اعتبار مورد نیاز از سوی استانداری داده شده است.

وی اظهار داشت: با برآوردهای انجام شده 3 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز پروژه موزه قرآن به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع در دارالقرآن کریم زنجان مورد نیاز است.

مدیر دارالقرآن زنجان گفت: مجری طرح احداث موزه قرآنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است که به دلیل نبود اعتبارات این پروژه مسکوت مانده است.

وی بیان کرد: با تأمین اعتبارات و آغاز به کار پروژه احداث موزه قرآنی در مدت زمان یک سال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که تأمین اعتبار مورد نیاز از عهده دارالقرآن کریم زنجان خارج بوده و نیازمند تأمین اعتبارات هستیم.

رحیمی ابراز کرد: در راستای تأمین اعتبارات مورد نیاز برای راه‌اندازی پروژه احداث موزه قرآنی که در سه طبقه احداث می‌شود با چاپ آگهی از کمک‌های مالی خیران بهره‌مند می‌شویم که در آینده‌ای نزدیک این اقدام اجرایی می‌شود.

مدیر دارالقرآن زنجان بیان کرد: با احداث موزه قرآنی در کنار حفظ و نگهداری کتب قرآنی تاریخی فعالیت‌های قرآنی نیز با وجود امکانات و تجهیزات مجازی در این موزه، توسعه و گسترش می‌یابد.

ارسال نظرات