نمایندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب دو مقام در مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه شدند.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۹۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۲۰۰ نفر از خواهران شاغل در سپاه از استان های مختلف کشور در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا علیه السلام شهر مقدس مشهد برگزار شد.

سرگرد پاسدار نعمت الله عبدالهی، افزود: شرکت کنندگان در سه رشته حفظ( حفظ کل، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، پنج جزء و سه جزء)، قرائت و مفاهیم به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

وی، ادامه داد: از سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز چهار نماینده در این دوره از مسابقات حضور داشت که خواهر سمیه اسحاقی در رشته مفاهیم موفق به کسب مقام اول شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، خاطرنشان ساخت: خواهر فاطمه محسنی نیز در رشته ترتیل، مقام سوم کشوری را از آن خود کرد.

گفتنی است: این سری مسابقات طی سه مرحله در هر استان ویژه خواهران سپاهی برگزار و اکنون نیز در هر رشته سه نفر اول بر گزیده شناخته شدند و راهی مسابقات بین المللی قرآن کریم می شوند.

ارسال نظرات