خبرهای داغ:
رضوی مهر در گفتگو با بسیج عنوان کرد

نامه رهبری و تبیین سیمای روشن اسلام محمدی

رضوی مهربا اشاره به اینکه متاسفانه برخی جاهلان با حمایت و هدایت دستگاه های جاسوسی غرب به اسم اسلام جنایت می کنند، گفت: در چنین شرایطی انتقال پیام ایران اسلامی به طور مستقیم به جوانان غربی می تواند بسیاری از تصویرهای غلط و بدون آگاهی را از بین ببرد و سیمای روشن و زیبای اسلام را در پیش روی مردم جویای حقیقت قرار دهد.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۰۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر، عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی گفت: محتوای این نامه سرتاسر صلح و تبیین ماهیت اسلام ناب محمدی است.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی جاهلان با حمایت و هدایت دستگاه های جاسوسی غرب به اسم اسلام جنایت می کنند، گفت: در چنین شرایطی انتقال پیام ایران اسلامی به طور مستقیم به جوانان غربی می تواند بسیاری از تصویرهای غلط و بدون آگاهی را از بین ببرد و سیمای روشن و زیبای اسلام را در پیش روی مردم جویای حقیقت قرار دهد.
رضوی مهر با بیان اینکه پیام توام با احترام و عاطفه رهبر انقلاب به ملت های غربی در حالی است که برخی گروه های افراطی مسیحی نیز شدیدترین توهین ها را به اسلام روا داشته اند، اذعان داشت: این نامه نوع تازه ای گفتگوی بین ملت ها با ماهیت اخلاقی و دینی است.
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تبیین اسلام ناب نیازمند خلاقیت و ظرافت های رسانه ای است، یادآور شد: در شرایط فعلی ضرورت دارد تا دیپلماسی عمومی کشور با نگاه تازه تر و جدی تری پیگیری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار