رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بسیج؛

باز شدن سفارت انگلیس نمونه بارز کلید خوردن فتنه است

باز شدن سفارت انگلیس نمونه بارز کلید خوردن فتنه است و بی تردید کلیه دستگاه های دولتی وظیفه دارند با جریان نفوذ مقابله کنند که وزارت ارشاد باید توجه داشته باشد که نوک پیکان برخورد با این نفوذ است.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۳۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اگر فتنه 88 را واکاوی کنیم متوجه می شویم که جریان بیگانه برای رسیدن به اهداف خود استفاده از عناصر داخلی را در دستور کار خود قرار داده بود.

وی افزود: این جریان هدف های زیادی را دنبال می کرد که براندازی نظام و برخورد با ولایت از مهم ترین آنها بود و با بهره گیری از خواص فریب خورده ارتباطات پنهانی با 17 اپوزیسیون را تعقیب می کرد.

کاشانی ادامه داد: دشمن به سراغ خانواده و اطرافیان برخی از خواص رفته و به این وسیله قصد نفوذ و شبکه سازی جریانی را دارد که اگر مسوولین مراقب نباشند زمینه و بستر برای فتنه بزرگ تر آماده خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: باز شدن سفارت انگلیس نمونه بارز کلید خوردن فتنه است و بی تردید کلیه دستگاه های دولتی وظیفه دارند با جریان نفوذ مقابله کنند که وزارت ارشاد باید توجه داشته باشد که نوک پیکان برخورد با این نفوذ است.

ارسال نظرات