در محفل انس و مودت:

بازنشستگان سپاه ناحیه عشایری تجلیل شدند

مرحله دوم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه عشایری با حضور پیشکسوتان و خانواده آن ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۵۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سرگرد محرم بنیادی، فرمانده بسیج عشایری اصلاندوز در محفل انس و مودت اظهار کرد: پاسدارانی که در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، با ایثار و فداکاری خود در صحنه حاضر بودند، اکنون که به درجه بازنشستگی نایل شدند به منزله جدایی آنان از مجموعه سپاه نیست.

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه نشست انس و مودت، با هدف تجلیل و تکریم و تجدید خاطره با پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار می شود افزود: تجربیات این عزیزان باید در مجموعه شجره‌ طیبه بسیج به نسل جوان منتقل شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

مهدوی مسئول کانون بازنشستگان سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل نیز با تقدیر و تشکر از حضور بازنشستگان سپاه ناحیه عشایری در همایش انس و مودت گفت:امروز وظیفه ما در قبال پيشكسوتان به مراتب سنگین تر از پیش است چرا كه آن ها در سینه خود گنج با ارزشی به نام تجربه دارند که لازمه تحرک، پویایی و بالندگی پیش از پیش این نهاد انتقال تجربیات و ارتباط تنگانگ با پاسداران جدید الورود است.

در این مراسم از بازنشستگان سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

به گزارشارس تبار،مرحله دوم محفل انس و مودت ظهر امروز با حضور مسئولان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل،مسئولان سپاه ناحیه عشایری و پاسداران بازنشسته و خانواده آنان به همت کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه عشایری برگزار شد.

ارسال نظرات