خبرهای داغ:
استاد دانشگاه و امام جماعت هلال احمر آذربایجان شرقی:
خبرگزاری بسیج: امام جماعت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت اربعین در این سازمان با بیان اینکه حب مقام و دنیا انسان را گمراه می کند، گفت: حب مقام و دنیا افراد زیادی را در زمان امام حسین(ع) گمراه کرد و افرادی هم بواسطه تقوای باطنی بسوی آن حضرت رهنمون شده و در رکاب ایشان به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۷۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام دکتر حسنی با تاکید بر تقوای درونی افزود: داشتن تقوای درونی موجب می شود تا در اعمال و رفتار و کردار خود نسبت به دیگران صادق بوده و از غیبت و تهمت زدنپرهیز کنیم.

وی در ادامه به فلسفه قیام حضرت ابا عبدالله الحسین ع) اشاره و بیان کرد: آن حضرت فلسفه قیام خود را بارها تبیین کرده و فرموده است که من نه از روي خودخواهي و يا براي خوشگذراني و نه براي فساد و ستمگري از شهر خود بيرون آمدم، بلكه هدف من از اين سفر، امر به معروف و نهي از منكر و خواسته‏ام از اين حركت، اصلاح مفاسد امت و احياي سنت و قانون جدم، رسول خدا(ص) و راه و رسم پدرم، علي بن ابي طالب(ع) است .

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: ولایت و دوستی اهل بیت مایه سربلندی و سر افرازی دنیا و آخرت ما بوده و امروز در آستانه اربعین حسینی که بر زیارت آن تاکید و سفارش شده است، شیعیان و دوستداران اهل بیت و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از اقصی نقاط عالم به کربلای معلا رهسپار شده و این اجتماع عظیم محبان اهل بیت در اربعین و درکربلا علاوه بر اجر معنوی، نمایشی از قدرت دوستداران اهل بیت بوده و نشانگر علاقه قلبی و ارتباط ناگسستنی مردم با اهل بیت(ع)است .

وی کار در هلال احمر را با گرفتاران و درماندگان در ارتباط است دارای اجر معنوی دانست و گفت: در دفتر حسنات کار امدادگران ثبت و ضبط می شود.

ارسال نظرات