مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

اسکان عشایر یکی از دغدغه‌های ما مسئولان است

اجرای اسکان عشایر یکی از دغدغه‌های مسئولان استانی است و در این راستا فرمانداری پارس‌آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قدم‌های مؤثری برداشته‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۰۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، موسی کنعان‌پور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تصویب تهیه طرح هادی قشلاقات عشایری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: تهیه طرح هادی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان‌های گرمی و پارس‌آباد انجام شده است.

وی افزود: اجرای اسکان عشایر یکی از دغدغه‌های مسئولان استانی است و در این راستا فرمانداری پارس‌آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قدم‌های مؤثری برداشته‌اند که با تداوم این اقدامات در زمینه اسکان عشایر می‌توانیم به نتایج موثری دست یابیم.

وی با اعلام حمایت مجموعه استانداری از اجرای این طرح گفت: با اجرای این طرح شاهد بهبود وضعیت اجتماعی و معیشتی قشر عشایر خواهیم بود و این امر زمینه راحتی و آسایش هر چه بیشتر آنها را فراهم می‌آورد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل با تاکید بر اجرای طرح جامع شهری پارس‌آباد و بررسی الحاق روستاهای چسبیده به شهر تصریح کرد:‌ باید نتیجه تمامی اقدامات در استان به رضایت و راحتی عموم مردم منجر شود و در این راستا تلاش و جدیت شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه با اشاره به فوریت رفع مشکلات عشایر محدوده‌نشین بیان کرد: با اسکان 10 قشلاق با بیش از 800 خانوار به عنوان شهرک عشایری تهیه طرح انجام شده و مسئولان دستگاه‌های مربوطه و مشاوران اجرای طرح باید به پیش بینی کاربری فضای سبز و مکان‌های مذهبی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و انتظامی اقدام کنند.

مهدی احمدی با بیان اینکه تهیه طرح هادی 198 روستای بالای 20 خانوار با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان به اتمام رسیده، افزود: عملیات اجرای طرح هادی در 16 روستای این شهرستان با اعتبار 36 میلیارد ریال نیز شروع شده است.

ارسال نظرات