با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ضروری است تا در این زمینه همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۰۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا علیپور، فرماندار شهرستان کوثر پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با معتمدان و جوانان شهرستان کوثر اظهار داشت: در دهه فجر امسال برخی پروژه‌های اساسی و حیاتی شهرستان کوثر نظیر بیمارستان 32 تختخوابی کوثر با تخصیص 3 میلیارد تومان برای تجهیز آن و ساختمان سد گیوی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان کوثر با بیان اینکه در یک سال گذشته 31 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان سد گیوی اختصاص یافته است، گفت: 45 میلیارد تومان اعتبار نیز برای عملیات اجرایی کانال های پایاب این سد اختصاص یافته که با تخصیص آن امیدواریم بتوانیم کانال‌ها را احداث و آماده بهره برداری کنیم.

وی تامین آب شر برای روستاهای شهرستان را از دیگر پروژه‌های مهم دانست و بیان کرد: 14 روستای این شهرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند و در کنار این امر 20 دستگاه خودرو خدماتی و عمرانی به دهیاری‌های شهرستان کوثر تحویل داده می‌شود تا در راستای عمران و آبادانی روستاها به کار بگیرند.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر گیوی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این زمینه شاهد برخی نارضایتی‌های مردمی از معابر و خیابان‌ها بودیم در کنار اعتبارات شهرستانی 7 میلیارد ریال نیز برای آسفالت ورودی این شهر اختصاص یافته است.

علیپور با تاکید بر ارتباط نخبگان و معتمدان شهرستان با مدیران افزود: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ضروری است تا در این زمینه همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای داشته باشیم که فرمانداری نیز با رعایت اصلی بی‌طرفی تلاش می‌کند تا با حفاظت از آرای مردم اعتماد عمومی را کسب کرده و با جلوگیری از تخلفات انتخاباتی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری را در شهرستان کوثر فراهم آورد.

ارسال نظرات