هر اقدامی لازم است از سوی ارگان های بنیاد شهید و شوراو شهرداری انجام گیرد و ما در اعتبارات حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۲۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد، فرماندار خلخال در نشست با امام جمعه هشجین و مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل از اختصاص 277 میلیون تومان برای ساماندهی یادمان شهدای شهرستان خلخال و گلزار شهدا در شهرهای کلور و هشجین خبر داد.

فرماندار خلخال با تاکید بر رسیدگی به وضعیت مزار های شهدا در کل شهرستان گفت: هر اقدامی لازم است از سوی ارگان های بنیاد شهید و شوراو شهرداری انجام گیرد و ما در اعتبارات حمایت خواهیم کرد.

فرماندار خلخال با تاکید بر اینکه جامعه امروز مدیون جانفشانی شهداست بر لزوم پیگیری امورات مربوط به شهدا و یادمان های شهدای گمنام به بخشداران دستور ویژه داد.

فرماندار خلخال گفت: شهرستان خلخال 9 شهید گمنام، 500 شهید والامقام و 1500 جانباز و بیش از 120 ازاد را پرافتخار دارد که جامعه وظیفه تکریم این اقشار را دارد.

واحد مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام شهرستان خلخال گفت: در استان 62 شهید گمنام در 25 موقعیت به خاک سپرده شده اند و لزوم ساخت یادمان ها در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

واحد از تلاش و پیگیری فرماندار خلخال و امام جمعه هشجین در توجه به امور شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام شهرستان خلخال تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمتی امام جمعه شهر هشجین نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام بخش خورش رستم گفت: 30 آذر ماه سالگرد شهدای گمنام شهر هشجین است و انتظار می رود مسئولین با اهتمام ویژه یادمان شهدای گمنام بخش خورش را در اولویت اجرا قرار دهند.


ارسال نظرات