خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه:

چهارمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان سرخه برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز سرخه به همت حوزه بسیج دانش آموزی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۴۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به همت بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه چهارمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در حسینیه شهدای سرخه باحضور شریفی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه، عامریان رئیس سازمان دانش آموزی، یعقوبی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان، خانواده های معظم شهداء فرهنگی و دانش آموز برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه شهرستان سرخه در این یادواره اظهار داشت: گرامیداشت شهدای معلم و دانش آموز یکی از مسائل مهم در مقوله تربیت الگوپذیری است.

وی افزود: اگر ما به قرآن مراجعه کنیم خداوند بعضی از پیغمبران را اسوه قرار داده است به عنوان نمونه حضرت یوسف(ع)نماد استقامت و مقاومت در برابر شهوت، حضرت ایوب نماد صبر وسعه صدر در برابر مسائل و ما هم باید شهدا را نماد ایثار شهادت و خودگذشتگی از جان خانواده و ناموس خود بدانیم.

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: در مقوله تربیت از این شهدای کم سن و سال باید الگوپذیر باشیم.

فاطمی بصیر خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان باید نجابت و متانت خودتان را حفظ کنید هر کاری که وصل به شخصیت شماست و شخصیت شما را کم می کند، انجام ندهید.

وی ادامه داد: اگر دانش آموزی در مدرسه بی نظمی می کند، خلاف ادب است همراهی نکنید که وجهه خوب شما به خاطر بی وجهی بعضی افراد مخدوش می خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها