خبرهای داغ:
حضور پلیس در سطح شهر به ویژه در اماکن شلوغ از قبیل مترو و خیابان‌های پر رفت‌وآمد یک مانور است که البته ممکن است ادامه دار باشد اما این حضور باعث ایجاد فرصتی برای شایعه پراکنی شده است.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۶۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، این روزها پلیس یگان ویژه حضوری پررنگ در سطح شهر دارد و حتی در برخی اماکن از قبیل مترو و یا خیابان‌های شلوغ، در صورت شک کردن به برخی افراد و یا اتومبیل‌ها، آن‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

این حضور باعث به وجود آمدن شایعاتی در بین مردم شد و شایعات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. تا این‌که سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در واکنش به این موضوع گفت: به جهت آمادگی بیشتر پلیس برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی، نیروهای پلیس در سطح شهر تهران در حال تمرین عملیاتی هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ این را هم گفت که پلیس در مقابله با تهدیدات احتمالی آمادگی کامل دارد و در این تمرین‌های عملیاتی از نیروهای یگان ویژه، یگان امداد، تیم‌های چک و خنثی سازی بمب، واحدهای 110 و نیروهای نامحسوس مرد و زن استفاده شده و قطعاً این اقدام باعث ایجاد آرامش و ارتقای احساس امنیت شهروندان خواهد شد.

 اما با این وصف هر از چند گاهی شایعه‌ای تازه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

سردار ساجدی نیا گفته بود: یگان‌های انتظامی و نیروهای پلیس پایتخت در حال حاضر به صورت موتوری و خودرویی در نقاط حساس شهر مستقرند؛ شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و یا با مراجعه به نزدیکترین واحد انتظامی، خبر و گزارش‌های خودر ا به پلیس منعکس کنند.

از این رو به نظر می‌رسد مردم باید در مواجهه با شایعات به ویژه شایعاتی که در پی حضور پلیس در سطح شهر شکل گرفته با دقت بیش‌تری عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها