خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در نشست روشنگری روستای علویان این شهرستان، توجه به سبک زندگی اسلامی را بهترین راهبرد برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن دانست.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۳۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده گفت: تقویت زیرساخت های فرهنگی و توجه بیش از پیش به اجرا و بکارگیری سبک زندگی اسلامی در خانواده ها، موجب انسداد لایه های نفوذپذیر در برابر هجمه فرهنگی دشمن می شود.
وی اظهار کرد: باتوجه به هجمه ها و نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی، نقش خانواده ها در پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی در این برهه حساس، خطیر و رسالتی سنگین است.
حجت الاسلام فیضی زاده افزود: شبکه های ماهواره ای به عنوان ابزاری در دست دشمنان و نظام سلطه برای تضعیف و ضربه زدن به بنیان خانواده ها تبدیل شده است.
وی ادامه داد: حضور آگاهانه و توجه به مخاطرات موجود در شبک های اجتماعی، نیازمند شناخت آگاهانه و عمیق در این زمینه و پیشگیری از هجمه های نفوذ فرهنگی دشمن در این حوزه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه کرد: صیانت از سبک زندگی اسلامی و حسینی نیازمند آسیب شناسی تهدیدات نرم و توجه به کانون خانواده ها به عنوان بستر تعالی جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها