خبرهای داغ:
رئیس دفتر سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی قزوین:

عشق و علاقه به امام حسین (ع)، عشق الهی وخدایی است که در قلب مومنین نفوذ کرده است

حجت الاسلام محمدی گفت: عشق و علاقه و محبت مردم دنیا به امام حسین (ع)، عشق خدایی و الهی است که در اعماق قلوب آنان رسوخ کرده است .
کد خبر: ۸۶۰۲۸۱۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، رئیس دفتر سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی ضمن عرض تسلیت  اربعین حسینی به تمام شیفتگان آن حضرت در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشگر16زرهی گفت: دنیای استکبار و دشمنان اسلام و در راس آن ها وهابیون همه با هم متحد شده اند تا عشق و علاقه و محبت به امام حسین (ع) را از قلوب جوانان بگیرند ولی نخواهند توانست و در این کار موفق نخواهند بود چرا که این عشق ، عشق خدایی والهی است.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام تمام تلاششان این است که عشق به امام حسین (ع) و عاشورا را از بین ببرند و به همین دلیل انواع جنایات از قبیل حملات انتحاری ، حادثه منا و جنگ سوریه ، عراق و یمن را به راه انداخته اند اما به حول وقوه الهی و بصیرت و اتحاد شیعیان در این توطئه ها موفق نخواهند بود چرا که جایگاه امام حسین (ع) و حادثه کربلا در قلب و دل شیعیان و مومنان و تمام آزاداندیشان جهان نفوذ کرده و هیچ گاه از بین نخواهد رفت و سرد نخواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی  در ادامه به سخنان فوکو یاما اشاره کرد وگفت : دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهند شیعه را از بین ببرند باید دو بال مهم آن ها یعنی بال سرخ شهادت و عاشورا  و بال سبز مهدویت وانتظار را بشکنند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه به ویژگی های مکتب امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود : تنها مکتبی که همه مردم در آن جای دارند مکتب امام حسین(ع) است. بزرگترین چراغ نورانی عالم، روشنگری مکتب امام حسین (ع) است. عاشورا مکتبی است که  دل های همه آزادی خواهان جهان را زنده کرده است. گاندی می گوید من به خاطر آزادگی مکتب امام حسین(ع) شیفته و عاشق این مکتب هستم . نورانی ترین چراغ اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. اگر عاشورا نبود امروز خبری از غدیر و بعثت نبود .

وی در ادامه به اهداف قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر، اصلاح امت جدش رسول الله و از بین بردن اسلام یزیدی و بیعت نکردن با یزید و یزیدیان از اهداف قیام امام حسین (ع) می باشد .

رئیس دفتر سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 16زرهی به جمله تاریخی امام حسین (ع) اشاره و تشریح کرد: امام حسین (ع) فرموده است مثل منی با مثل یزیدی در هیچ زمان بیعت نمی کند. این جمله امام یک جمله تاریخی وجهانی است و مربوط به زمان خودش نیست مربوط به تمامی زمان هاست. امروز هم نامه های رهبر معظم انقلاب مثل نامه های جدشان سالار شهیدان، دنیا را متحول می کند. رهبر انقلاب در دومین نامه اش قلوب جوانان غرب را تسخیر کرد .

محمدی در پایان با مقایسه زمان حال و زمان امام حسین (ع) تشریح کرد: امروز هم دشمنان اسلام گروه تروریستی داعش را بوجود آورده اند تا ارزش ها را از ما بگیرند همان کاری که یزید در زمان امام حسین(ع) می کرد اما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و هوشیاری ملت بزرگ ایران، دشمنان در این توطئه ها نیز شکست خواهند خورد وراه به جایی نخواهند برد.

گفتنی است در ابتدای  این مراسم مداح اهل بیت (ع) کربلایی صادق ابراهیمیان به ذکر مصیبت و مداحی پرداخت.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها