خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید و مدرس دانشگاه گفت:هدف از نگارش نامه دوّم مقام معظّم رهبری روشنگری در خصوص محکومیت استانداردهای دو گانه غرب است که تروریسم را به تروریسم خوب و بد تقسیم میکند.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۲۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
رسول گرجی مسئول بسیج اساتید در گفتگو با خبرنگار بسیج در تاکستان تصریح کرد: اگر خودکشورهای غربی مورد حمله قرار بگیرند، بد و اگر کشورهای مظلومی همچون فلسطین و سوریه و … قربانی تروریسم و خشونت خاموش شوند اشکالی ندارد.

گرجی گفت:از جمله نکات قابل توجه در این نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب این است که بخشی از اعضای داعش را اتباع اروپا تشکیل میدهند،اینها کسانی هستند که در جوامع به اصطلاح متمدّن و آزاد غرب پرورش یافته اند.

مسئول بسیج اساتید شهرستان تاکستان گفت:رهبری عزیز در یک آسیب شناسی عمیق و حکیمانه علل عضویت عده ای از اروپاییان در این گروهکهای تروریستی را پیامدهای انقلاب صنعتی و اقتصادی در غرب و تبعیض نژادی ومذهبی و نابرابریهای میان بخشهای مختلف جامعه در این کشورها و ایجاد عقده های هویتی در اروپا میداند.بی تردید موارد فوق نقش بسزایی در بروز خشونتها ایفا میکند.

گرجی ادامه داد: قطعا یادآوری این آسیبها موثر بوده و افقی روشن پیش روی جوانان ترسیم میکند، چرا که رهبری فرمودند: "آینده کشورهایتان را در دستان شما جوانان میبینم".

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این است که امروزه غرب درگیر مسائل گوناگونی است که اگر به تذکرات اندیشمندانه معظّم له توجه شودچه بسا با اصلاح اندیشه خشونت زا ،اجتناب از واکنش های عجولانه و تعامل صحیح و شرافتمندانه غرب با جهان اسلام  آرامش و امنیت در کشورهای اروپایی حاکم شده و فضای ترس و اضطراب از بین برود.

وی در پایان اعلام امیدواری کرد و گفت: با معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و بصیرت افزایی توسط نخبگان جامعه مانع سیاه نمایی گسترده ای شویم که علیه اسلام عزیز در حال شکل گیری است .

 

1007/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها