مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان: ۶۴کشور دنیا بیش از ۵سال است که در سوریه نیرو های نظامی خود را وارد کرده اند و با جبهه مقاومت می جنگند و هنوز موفق نشده اند جبهه مقاومت را شکست دهند دلیلش اینست که فهم و اندیشه بسیجی در آنجا نفوذ پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۹۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حجت الاسلام محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان در اجتماع بسیجیان شهرستان انار با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیج در جایگاهی است که زمینه اقتدار و امنیت ملت ایران را فراهم کرده است و این اقتدار آنچنان با عظمت و گسترده است که همه دشمنان قسم خورده اسلام از این نیروی قدرتمند الهی میترسند.

وی با تمجید از ظرفیت های بسیج افزود: دولت آمریکا در زمان جورج بوش پسر ، سه کشور را در عرصه جهانی محور شرارت نامید و فرمان جنگ را بر علیه کشور عراق صادر و قبل از آن افغانستان را اشغال کرده بود و بنا بود این عملیات نظامی را در ایران نیز دنبال کند و در این رستا دشمنان خارجی با منافقین داخلی دست به دست هم دادند و خواستند جنگ احزاب را در ایران راه بیندازند.

وی افزود: با همه تجهیزات و تشکیلاتی که داشتند در عراق برای خودشان جای پا درست کردند و تا مرز های ایران نیروهای خود را پیش بردند و جهان منتظر بود تا جنگ تمام عیاری را علیه ملت ایران آغاز کنند اما فرمانده ارتش آمریکا در مصاحبه ای معترف شد که به دلیل اینکه ایران بسیجیان شهادت طلبی دارد که آماده برای دفاع همه جانبه از کشورشان هستند ما قدرت مقابله با ایران را نداریم.

حجت الاسلام محسن زاده در ادامه با اشاره به قدرت بازدارنده ملت ایران در منطقه اظهار داشت: ما سرجنگ با هیچ کشوری را نداریم اما اگر قرار باشد گوشه ی چشمی به سرزمین اسلامی ما داشته باشند به تعبیر رهبرمان دوران بزن و دررو تمام شده است و اگر بزنند محکم تر خواهند خورد .

وی در ادامه خطاب به منافقین داخلی و کسانی که در داخل عامدانه و جاهلانه در راستای تضعیف بسیج طعنه می زنند گفت: امروز تضعیف بسیج ، تضعیف امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران است و در خارج از مرز ها نیز اگر می بینیم که ۶۴کشور دنیا بیش از ۵سال است که در سوریه نیرو های نظامی خود را وارد کرده اند و با جبهه مقاومت می جنگند و هنوز موفق نشده اند جبهه مقاومت را شکست دهند دلیلش اینست که فهم و اندیشه بسیجی در آنجا نفوذ پیدا کرده است.

دشمن در عرصه جنگ امنیتی میخواهد ایران را مانند سوریه ،عراق و افغانستان کند

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه خاطر نشان کرد: امروز دشمن ۴میدان جنگ را به تعبیر رهبر معظم انقلاب برای ما باز کرده است. جنگ در عرصه های امنیتی ،اقتصادی ،سیاسی و جنگ فرهنگی که از همه جنگ ها مهم تراست.

وی افزود: در عرصه جنگ امنیتی دشمن سعی می کند که ایران را مانند سوریه ،عراق و افغانستان کند. این گروهک های تروریستی که اخیرا بدست نیروهای وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه کشور در نقاط جنوبی کشور به همراه مقادیر زیادی مواد منفجره کشف و دستگیر می شوند همگی در پی خدشه دار کردن امنیت این کشور هستند و ما بسیجیان نیز در مقابل این تحرکات تروریستی وظیفه داریم کوچکترین حرکت مشکوکی که مشاهده کردیم به پایگاه های بسیج و یا پایگاه های اطلاعات کشور گزارش دهیم .

بهینه مصرف کردن و استفاده از کالای تولید داخل وظیفه ما در جنگ اقتصادی

حجت الاسلام محسن زاده در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی تصریح کرد: بعد از اینکه برجام به امضاد رسید امید دشمن در جنگ اقتصادی بیشتر شد و ما در عرصه جنگ اقتصادی دشمن دو تکلیف داریم . اول اینکه در زمینه صرفه جویی بهینه مصرف کنیم و دوم اینکه کالای داخلی مصرف کنیم و کالای خارجی را تحریم کنیم.

وی افزود: در عرصه تولید داخل باید تلاش کنیم چرا که افزایش تولیدات داخلی از مصداق های مجاهدت فی سبیل الله است. هرکاری که در زمینه تولید داخلی بتوانیم انجام دهیم و تولیدات خود را در بازار داخلی و خارجی عرضه کنیم این مقابله با جنگ اقتصادی دشمن تلقی میشود که مقام معظم رهبری این معنا را به اقتصاد مقاومتی تعبیر کرده اند.

دشمن در انتخابات مجلس بدنبال اینست که مجلس ششم را بازآفرینی کند

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با تاکید بر عرصه جنگ سیاسی به تعبیر رهبرمعظم انقلاب مبنی بر نفوذ دشمن در دونقطه مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام گفت: مراکز تصمیم گیری نظام ،مجلس شورای اسلامی است و مجموعه دولت است که البته گاهی از این نواحی گراهایی به دشمن داده می شود .

وی افزود: دشمن در بحث انتخابات مجلس بدنبال اینست که مجلس ششم را دوباره بازآفرینی کتد تا از طریق آن بتواند راه را برای نفوذشان باز کنند و فرش قرمز جلوی آمریکاییها انداخته شود و ما نیز در این زمینه باید هشیار باشیم.

حسین مرعشی ؛ مافیای قدرت و ثروت

محسن زاده تصریح کرد: در زمینه بازگشایی راه نفوذ دشمن در انتخابات، حسین مرعشی از سران مافیای قدرت و ثروت که متاسفانه اهل کرمان هم است و فتنه گری است که در جریان فتنه۸۸مدتی را در زندان بود و محبوب فتنه گران شد را گذاشتند تا سازماندهی و چینش کند برای نمایندگان مجلس مدنظرشان ، تا یک مجلس ششم دیگری را دوباره زنده کنند.

زیربنای فتنه از مجلس ششم ریخته شد

وی با اشاره به لطمات و خسارت های مجلس ششم گفت: بحث تحصن ،دوگانه دانستن و ناکارآمد دانستن نظام همه یک طرف ،از مجلس ششم زیربنای فتنه ۷۸ و ۸۸ریخته شد و هنوز ادامه دارد و ضرری که فتنه۸۸به کشور زد خروج ۱۷هزار میلیارد سرمایه از کشور بود که این تنها یک ضربه این فتنه بود.

در انتخابات خبرگان ؛ میخواهند ولایت را بر بیت امام(ره) برگردانند

وی به عرصه تصمیم سازی در نظام نیز اشاره کرد و گفت: در این عرصه مجلس تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری نیز مدنظر است که البته ما نگرانی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام نداریم هرچند رئیس آن ، محور و چرخاننده کل جریان فتنه است اما نگران نیستیم چرا که این مجلس ،مجلسی است مشورتی و بر طبق برنامه ای که حضرت آقا به آنها ابلاغ می کنند برنامه ریزی می کنند و به خودی خود نمیتواند کاری انجام دهد.

حجت الاسلام محسن زاده افزود: برای مجلس خبرگان رهبری نیز اکبر هاشمی رفسنجانی را که خود به دنبال شورایی کردن رهبری بود برای چینش نمایندگانی که مدنظرشان هست گذاشته اند .اینها بواسطه این انتخابات میخواهند ولایت را بر بیت امام(ره) برگردانند.

وی افزود: بعد از امام (ره) اراده خداوند متعال و امام زمان(عج) این شد که ولی خدا فرد دیگری باشد و لذا از این طریق بدنبال ایجاد شکاف در جامعه هستند و ما باید مراقب باشیم.

محسن زاده در ادامه حضور نمایندگان کرمان در مجلس خبرگان "حضرات آیات موحدی کرمانی و خاتمی ” را جزو ۱۰نفرفقیه برتر مجلس خبرگان دانست و گفت: حضور این عزیزان نشان دهنده اینست که مردم کرمان در انتخابشان عظمت و روح بلند خودشان را اعمال کرده اند.

دشمن در عرصه جنگ فرهنگی حتی به جیب ما نفوذ کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمان در پایان و در خصوص عرصه جنگ فرهنگی خاطر نشان کرد: ابزار جنگ فرهنگی دشمن امروزه رسانه هایی است که خیلی در کنترل ما نیست و امروز خیلی راحت میتوانیم بگوییم که دشمن حتی به جیب ما و حتی در تلفن همراه ما نفوذ کرده است.

وی با اشاره به آفات شبکه های مجازی گفت: هنگام نصب برخی از این نرم افزار های ارتباطی در تلفن همراه ، خودمان اجازه میدهیم که این برنامه ها بر تمامی اطلاعات گوشی ما دسترسی داشته باشند و خودمان به دشمن اجازه میدهیم که از ما جاسوسی کند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات