خبرهای داغ:
آیت الله ممدوحی در گفتگو با بسیج:

اربعین صف آرایی توحید در برابر تکفیر است

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اربعین را دانشگاه بزرگ حسینی (ع) عنوان کرد که نشستن در مکتبش انسان ساز است.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۳۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: اربعین حسینی رسیدن ثمره چهل روز پرورش در اقیانوس عاشوراست که پس از پشت سر گذاشتن دشوارترین لحظه های تاریخ باز هم به در قالب کاروان اهل بیت حضرت سیدالشهدا (ع) به کربلا می رسد.

 

آیت الله ممدوحی گفت: این اقیانوس امروز بعد از هزار و چند صد سال همچنان به عمق بخشی اعتقادات مردم عالم منجر می شود. اقیانوسی که از به هم پیوستن رودهای خروشان مسلمانان گوشه گوشه عالم امروز تجلی عشق و دلدادگی به مکتب شهادت است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این اجتماع بی نظیر زوار حسینی (ع) گرچه همه اش عشق و محبت است اما موجی از رعب و وحشت و اضطراب را به دشمنان دین خدا منتقل می کند.

 

وی افزود: امروز روز احیاء دین خداست... نهالی که در عاشورا در زمین ریشه دواند امروز ثمر می دهد و میوه آن عزت اسلام و معرفی دین راستین به عالم بشریت است. اینجا دیگر تکفیر در برابر این همه توحید و بزرگی مضمحل می شود.

 

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اربعین را دانشگاه بزرگ حسینی (ع) عنوان کرد که نشستن در مکتبش انسان ساز است. انسانی که با پای پیاده از نجف تا کربلا، از امیرالمومنین به سیدالشهدا می رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار