مسئول راه اندازی مجتمع باشگاه فرهنگی ورزشی شهرستان ساوه خبر داد :
این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۶۱۰ متر مربع باقابلیت افزایش مساحت در میدان اصلی شهرک علوی شهرستان ساوه ساخته می شود که درفاز اول احداث سالن اختصاصی فوتسال چندمنظوره با کاربری های مختلف در نوع خود دراستان نمونه خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۵۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
رضا عقابی مسئول راه اندازی مجتمع باشگاه فرهنگی ورزشی شهرستان ساوه گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۶۱۰ متر مربع باقابلیت افزایش مساحت در میدان اصلی شهرک علوی شهرستان ساوه در دو فاز صورت می گیرد که درفاز اول احداث سالن اختصاصی فوتسال چندمنظوره با کاربری های مختلف که در نوع خود دراستان نمونه خواهد بود.
وی ادامه داد: فاز دوم این مجموعه شامل احداث زمین فوتبال به روش چمن مصنوعی می باشد که در این طرح آموزش فوتسال برای خردسالان از سن ۶ – ۷ سال آغاز می شود و تا رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ادامه می یابد و آموزش ها به صورت اختصاصی و حرفه ای بصورت علمی ، تخصصی برنامه ریزی شده است.
مسئول راه اندازی این مجتمع فرهنگی ورزشی اظهار کرد: برای اجرای هدفمند این طرح ازمشاورین، مربیان و متخصصان فوتسال روز ایران وجهان از جمله حسین شمس بهترین مربی فوتسال جهان در سال ۲۰۰۹، رضا ناصری بهترین دروازه بان سه دهه اخیر آسیا برای آموزش دروازه بانی، وحید شمسایی بهترین بازیکن فوتسال جهان و جمعی ازمتخصصان پزشکی و بدنسازی استفاده می شود.
وی تاکید کرد: این شهرستان با توجه به استعدادهای درخشان و نزدیکی به پایتخت می تواند استعدادهای بیشتری را به فوتسال و فوتبال کشور معرفی کند.
عقابی اظهار کرد: تمام مراحل اداری و قانونی و ثبتی این مجتمع صورت گرفته و مجوز فعالیت از طرف اداره کل ورزش استان مرکزی صادرشده است و هزینه های جاری توسط بخش خصوصی تامین می شود .
وی ادامه داد: مراسم کلنگ زنی  این مجتمع در دی ماه سال جاری با حضور وزیر ورزش وجوانان، استاندارمرکزی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، معاون استاندار و فرماندار ساوه، امام جمعه ساوه ، نماینده مردم ساوه و زرندیه، جمعی از ورزشکاران ساوه ای و ستارگان فوتبال ایران از جمله علی پروین، حسن روشن، علی دایی و سیروس دین محمدی برگزار می شود.
مربی سابق شهرداری ساوه و بازیکن  سابق پرسپولیس یادآوری کرد: درحال حاضر درشهرستان ساوه لیگ فوتسال نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می گردد که حدود ۷۰ تیم دررده های مختلف سنی رقابت می کنند که احداث این مجتمع در راستای  رشد استعدادهای بومی و پرورش آنها در رده های مختلف سنی و معرفی به تیم ملی برنامه ریزی شده است.
ارسال نظرات