نخستين محصول پژوهشی جهاد دانشگاهی استان رونمایی می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی استان از رونمایی نخستین محصول پژوهشی استان در هفته پژوهش و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۵۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ وحید خلیلی اردلی امروز در جلسه کمیته ارزیابی هفته پژوهش اظهار کرد: کمیته هماهنگی و ارزیابی هفته پژوهش و فناوری استان برعهده جهاددانشگاهی استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ارزیابی توسط کارشناسان خبره استان انجام خواهد گرفت.

رئیس جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه ارزیابی سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است گفت: طی بررسی و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته نقاط ضعف و مثبت در اسال‌های گذشته مشخص و نقاط ضعف برطرف گردیده است.

خلیلی اردلی اضافه کرد: در اختتامیه هفته پژوهش از دستگاه‌های برتر اجرایی و غرفه برتر نمایشگاه هفته پژوهش تجلیل به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش برای برگزاری هرچه بهتر این امر مهم انجام گرفته است که به همین منظور جلسات متعددی با کمیته‌ها برگزار شده است.

رئیس جهاددانشگای استان از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در استان خبر داد و افزود: در هفته پژوهش سال جاری دستگاه‌های اجرایی دستاوردهای پژوهشی و فناورانۀ مختلف خود را که امسال ساخته و ایجاد شده‌اند در معرض دید قرار خواهند داد.

خلیلی خاطرنشان کرد: نخستين محصول پژوهشی جهاد دانشگاهی استان در حوزه فناوری اطلاعات در آيين افتتاحيه نمايشگاه هفته پژوهش استان رونمايی می‌شود.

ارسال نظرات