پس از پیگیری های مداوم و پی در پی اهالی بلوار رسالت(محله رسالت) و اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان نظرآباد از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت رفاه حال رانندگان و شهروندان بلوار رسالت دارای سرعت گیر شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۹۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،پس از پیگیری های مداوم و پی در پی اهالی بلوار رسالت(محله رسالت) و اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان نظرآباد از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان جهت رفاه حال رانندگان و شهروندان بلوار رسالت دارای سرعت گیر شد.

بلوار رسالت با تلاش های چشمگیر و بی وقفه ی شورای اسلامی شهر نظرآباد،خرداد ماه سال جاری از سوی شهرداری شهرستان تحت پوشش پروژه آسفالت کاری قرار گرفت و آسفالت شد.

شایان ذکر است بروز تصادفات پی در پی در بلوار مذکور طی ماه ها و روزهای اخیر و همچنین ترس و وحشت مردم هنگام عبور از بلوار از ترس سرعت بالا و غیرقانونی خودروها مخصوصا موتورسیکلت ها همه و همه دست به دست یکدیگر دادند تا این بلوار از سوی شهرداری شهرستان دارای سرعت گیر شود.

در پایان نیز با تقدیر  از تلاش های بی وقفه و پیگیری های مداوم اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان نظرآباد،شهرداری ،شورای اسلامی شهر ،اهالی فهیم محله رسالت و تمام کسانی که در به ثمر نشستن این امر خیر و خداپسند همکاری های لازم را انجام دادند.

نصب سرعت گیر در بلوار رسالت نظرآباد +تصاویر
نصب سرعت گیر در بلوار رسالت نظرآباد +تصاویر

نصب سرعت گیر در بلوار رسالت نظرآباد +تصاویر



خبرنگاران افتخاری: ابراهیم باباپوری اصل،سید محسن حسینی
ارسال نظرات