خبرهای داغ:
آمریکا در پی براندازی است اگر فرصت پیدا کند با نظام جمهوری اسلامی برخورد می کند، نه اینکه نخواست بلکه نتوانست ، کسانی که می گویند با آمریکا سازش نکنید افراطی نیستند بلکه فتنه گرها افراطی هستند.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۳۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت االله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفت: من به یک لقب می بالم و آن افتخار همراهی با شما مردم است.به عنوان کسی که به سراسر کشور مسافرت دارم و مردم استان کرمان مردمی دوست داشتنی ،ولایی و خونگرم هستند.

آیت الله خاتمی یکی از نیازهای اساسی فرهنگی روز، نیاز و ضرورت تحلیل درست از اوضاع کشور دانست و افزود: شبکه های بیگانه و بیگانه زده ها از اوضاع کشور جوری می گویند انگار همه چیز به هم ریخته است که این یک دروغ است بلکه این کشور با رهبری های رهبر فرزانه هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی به خوبی اداره می شود.

وی گفت: سیاه نمایی بد است هر کسی از هر جناحی که باشد، ما امروز وسط حلقه آتش در گلستان زندگی می کنیم من شهادت می دهم تمام آن هایی که بعد از انقلاب در این استان مسئولیتی داشتند در حد توان خدمت کردند و گرچه مشکلات به کلی حل نشده اما مسئولین برای رفع کامل مشکلات انگیزه خوبی  دارند.

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت است

آیت الله خاتمی نیاز و ضرورت دوم را دمیدن امید و نشاط در مردم خواند و گفت: امروز و حتی دیروز ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت بوده است و تعبیر ارباب رجوع کاملا درست است و هر میز و صندلی که در دست مسئولی است صاحبش مردم هستند. امروز بزرگترین خدمت دمیدن روح امید و بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است.

شعار مرگ بر آمریکا زیر بنای قرآنی دارد

وی افزود : دشمن در صدد آن است که که شما مردم را خسته نشان دهد و  اوباما می گوید با مرگ بر آمریکا چه چیزی گیرتان آمده و برخی نیز با زبان دیگری این حرف را زمزمه می کنند و این معنایش القای خستگی است . تا آمریکا شیطنت می کند و با مسلمین درگیر است ما در صحنه ایم و شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم. این شعاری است که زیزبنای قرآنی دارد و رابطه با آمریکا باید قطع شود زیرا که آمریکا شیطان بزرگ است.

امام جمعه موقت تهران افزود، مقام معظم رهبری مکرر فرموده اند :  ما فقط در چهار چوب ۱+۵  با آمریکا مذاکره داریم و در هیچ حوزه دیگری با آمریکا مذاکره نداریم. به صراحت می گویم پرونده آمریکا فقط در دست مقام معظم رهبری است و هیچکس حق دخالت ندارد ، ملت خسته نشده و شعارش این است می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم.

وی ضرورت بعدی را نفرت از استکبار خواند و افزود: برخی از قلم ها از آمریکا یک چهره دموکراتیک و صلح طلب نشان می دهند و طرزی وانمود می کنند که همه دنیا آمریکاست و ما باید با او رابطه داشته باشیم باید این را بگویم که ما غیر از آمریکا و اسراییل با همه دنیا رابطه داریم.

آمریکا در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بصیرت را از نیازهای ضروری دانست و افزود: بصیرت یعنی بدانیم دشمن کجاست ،دشمن شناس و نگران نفوذ باشیم ،من معتقدم آمریکا در پی براندازی است اگر فرصت پیدا کند با نظام جمهوری اسلامی برخورد می کند، نه اینکه نخواست بلکه نتوانست ، کسانی  که می گویند با آمریکا سازش نکنید افراطی نیستند بلکه فتنه گرها افراطی هستند.

 

آیت الله خاتمی ولایت مداری را ضرورت بعدی برشمرد و افزود: ولایتمداری به حرف و سخن نیست و باید ولایتمدار باشیم نه ولایت شعار و ولایتمدار ضد دولت نیست بلکه دولت را تنفیذ شده رهبر انقلاب می داند.

وی گفت: دولت طرفدار فتنه نیست و شخص رییس جمهور از فتنه گران برائت جست و ما دولت و مسئولین را خانواده انقلاب می دانیم و فتنه خط قرمز همه است و مراد ما مقتدای ما و حجت شرعی ما مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها