امام جمعه بروجن پیاده‌روی اربعین حسینی را حرکتی عظیم دانست و گفت: این حرکت چند پیام را برای جهانیان در خود جای داده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۷۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام رضا سعادت‌فر امروز در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان بروجن، بازگشت به دین اسلام و معنویات را راه نجات از گمراهی و بیراهی دانست و گفت: امیدواریم جامعه بشری به محبت اهل بیت(علیه السلام) روی بیاورند چرا که آن‌ها چراغ راه و هدایت جامعه بشری هستند.

وی تصریح کرد: این اجتماع و حرکت عظیم چند پیام برای شیعیان ، جانهانیان و دشمنان اسلام و اماکن مقدسه داشت.

امام جمعه بروجن اذعان کرد: پیام پیاده روی اربعین حسینی به مجموع شیعیان آن است که وحدت، همدلی و صمیمیت عامل پیشرفت، رسیدن به قله‌های ترقی و راه مقابله با دشمنان می‌باشد پس باید در هرزمان این همدلی و صمیمت را حفظ کنیم.

سعادت‌فر نجات از گمراهی و بیراهی را تنها با بازگشت دین اسلام به معنویات دانست و افزود: امیدواریم جامعه بشریت به محبت اهل بیت(علیه السلام) روی آورد و آن‌ها را راهنمای خود برای ادامه راه انتخاب کند.

وی قلوب شیعیان را در سراسر جهان را مدافعان حرم دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند بدانند که با ید یا چند دولت و کشور روبه‌رو نیستند.

امام جمعه بروجن حرکت عظیم اربعین را کابوس شبانه دشمنان دانست و اظهار کرد: این حرکت آغاز یک حرکت انقلابی است و با این کار خون شهدای مدافع حرم حفظ خواهد شد.

سعادت‌فر تصریح کرد: با حفظ و انسجام اتحاد مسلمان مشتی بر دهان دشمنان زده خواهد شد.

وی به دومین نامه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در این نامه اعلام کردند ما این دولت‌های قاصبی که محبوبیت و معقولیت مردمی ندارند را لایق گفتگو نمیدانیم بلکه مخاطبان ما جوانان هستند.

امام جمعه بروجن خاطرنشان کرد: هدف از نامه اول و دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جوانان غربی دعوت جامعه بشری به‌خصوص جوانان به اسلام و معرفی تروریست به عنوان درد برای اسلام است.

سعادت‌فر افزود: در این نامه بیان می‌شود که ما تروریست خوب و بد نداریم و تروریست و کارهایی که انجام می‌دهد از هر جهت قابل قبول نیست.

وی به تفکرات کشور غرب از تروریست اشاره کرد و گفت: نامه آقا نشان می‌دهد که اسلام حامی صلح است و این کشورهای غربی هستند که از تروریست حمایت می‌کنند.

امام جمعه بروجن با بیان اینکه در آمریکا خرید و فروش دختران به عنوان برده رواج دارد بیان کرد: این دولت با وجود این رفتارها چگونه می‌تواند خود را حامی حقوق بشر در جهان بداند.

سعادت‌فر به تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: این سوال در تحریم ایران مطرح است که علت و منشا تحریم‌ها از کجا است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی با مدارکی جعلی اتهامات زیادی را به ایران وارد کردند و آن را راهی برای تحریم ایران دانستند این درحالی بود که این تحریم‌ها به ایران وارد نیست و کشور ما به طور ناحق مورد تحریم قرار گرفته است.
ارسال نظرات