افزایش و خطرغیربهداشتی سگ‌های ولگرد یکی از معضلات چندین ساله شهروندان است که باید هرچه سریع‌تر پیگیری شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۹۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به افزایش تعداد سگهای ولگرد در سطح شهر و خیابانها بر لزوم تصمیمات مناسب برای مهار این سگ ها از سوی مسئولان امر تاکید کرد و گفت: خطر جدی و غیربهداشتی سگ‌های ولگرد در اصلاندوز یکی از معضلات چندین ساله شهروندان است که باید هرچه سریع‌تر پیگیری و چاره ای اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه این روزها شهروندان با پدیده‌ای به نام سگ‌های ولگرد در سطح شهر مواجه هستند افزود:اگر در ساعات پایانی شب و ساعات اولیه صبح گشتی در سطح شهر بزنید، به‌وضوح شاهد حرکت دسته‌ای و بعضاً انفرادی سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها و کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر خواهید بود که باعث ترس اهالی و شهروندان شده اند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین ضمن انتقاد از تعطیلی بلندمدت کمیته امداد امام (ره) شهر اصلاندوز اظهار کرد:مسئولان درمورد تبدیل شعبه کمیته امداد شهر اصلاندوز به اداره قولهایی داده اند اما هنوز به جایی نرسیده و همچنان تعطیل است.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه بیش از 600 خانوار اصلاندوزی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند گفت:امیدواریم مسئولان امر در مورد تبدیل شعبه کمیته امداد شهر اصلاندوز به اداره مستقل و ثابت اقدام کنند.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به هفته وقف و ضرورت و اهمیت آن در جامعه، افزود: ترویج فرهنگ وقف در جامعه امری بسیار با اهمیت و ضروری است.

وی با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی سبب بیداری،آگاهسازی و آشنایی جوانان کشورهای اروپایی با واقعیت‌ها می‌شود.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به اینکه رعایت تقوای الهی سبب دوری انسان‌ها از انجام گناه می‌شود، افزود: نجات انسان در این دنیا و آخرت در گرو رعایت تقوای الهی است.

وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر گرامیداشت این ایام تاکید کرد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو هم گفت: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری دانشجویان بایستی با داشتن شرح صدر سیاسی ، حفظ موضع انتقادی ، تبیین ایده اقتصاد مقاومتی با زبان علمی و دانشگاهی و داشتن نگاه کلان به اهداف انقلاب به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی کمک کنند.

به گزارش ارس تبار،روز جهانی حقوق بشر و روز بیمه از دیگر محورهای سخنرانی امام جمعه اصلاندوز در نماز جمعه این هفته این شهر بود.

ارسال نظرات