امروز دانشجویان ما باید بیدار و هوشیار باشند و راه نفوذ بیگانگان بخصوص آمریکا را سد کنند.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۹۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد مغان با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو به تبیین حوادث 16 آذر 1332 پرداخت و گفت: در آن روز دانشجویان مبارز به نفوذ آمریکا و نفوذ مجدد انگلیس بعد از کودتا 28 مرداد 1332 اعتراض کردند که در نهایت منجر به کشته شدن 3 دانشجو شد.

وی گفت:امروز دانشجویان ما باید بیدار و هوشیار باشند و راه نفوذ بیگانگان بخصوص آمریکا را سد کنند.

باقری در خصوص 18 آذر روز وقف، خطاب به نمازگزاران جمعه گفت: وقف صدقه جاری است و ثواب و اجر آن همیشه برای واقف باقی است.

امام جمعه جعفرآباد خیرین و کسانی را که توانایی مالی دارند را به احیای این سنت حسنه تشویق کرد و از آنان خواست تا با وقف صحیح و مناسب آثار ماندگاری را برای خود آخرت خود قرار دهند.

وی در ادامه به پیاده روی عظیم زائران اربعین پرداخت و افزود: به لطف خدا امروز اربعین نه تنها نماد وحدت شیعیان و مسلمین بلکه نماد وحدت بشریت است. حضور زائران مسیحی و اهل سنت در مراسم اربعین امسال به خوبی نشان داد که وجود مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام ظرفیت بسیار عظیمی برای ایجاد صلح و وحدت در جهان است و دنیا کم کم آمادگی پذیرش ولایت امامی از آل محمد را پیدا می کند.

باقری در پایان درخصوص گزارش آمانو در خصوص PMD گفت: نکات مثبت این گزارش بیشتر از نکات منفی آن است و در مجموع نشان می دهد که ایران هیچ برنامه نظامی هسته ای نداشته و ندارد.

امام جمعه جعفرآباد گفت: ایران در خصوص بازرسی ها و بازدید ها حسن نیست خود را نشان داد و اینک نوبت آژانس و 1+5 است که حسن نیت خود را در خصوص برجام و برنامه هسته ای ایران نشان دهند.

ارسال نظرات