امام جمعه مهریز گفت: استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر کفر جهانی و حامیان آنها یک هدف مقدس و همیشگی در نظام و انقلاب اسلامی است و تا هماره تاریخ تداوم دارد.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۰۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه مهریز افزود: در آیات زیادی حضرت حق مردم را به استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر دشمنان حق و حقیقت تشویق می کند .

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران با تاسی به امام حسین (ع) همواره با قدرت و صلابت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و همچنان به راه نورانی و عزت خود ادامه می دهد.
امام جمعه مهریز تاکید کرد: اساس نظام اسلامی ما کفر ستیزی و کوتاه نیامدن در برابر قدرت های شیطانی عالم و بخصوص آمریکا و اروپا بوده و این هدف و سیاست همچنان ادامه دارد .
برهان گفت: دشمنان و آمریکایی ها در 37 سال گذشته برای رسیدن به اهداف پلید خود علیه انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای در ابعاد مختلف دریغ نکردند .
وی افزود: تمامی توطئه ها بخاطر ولایتمداری مردم و هوشیاری آنها نقش بر آب شده و بدون شک در ادامه این نهضت الهی و معنوی آن دسیسه ها خنثی می شود .
امام جمه مهریز تاکید کرد: جریان معنوی و عظیم اربعین که امسال با حضور میلیونی مردم مومن در عراق از نجف تا کربلا برگزار شد پیام ایستادگی و کفر ستیزی دارد .
برهان خاطر نشان کرد: این راهپیمایی بی نظیر به دشمنان نشان داد که ملت ایران و حامیان اسلاتم ناب محمدی (ص) تا پای جان از دین و ارزش ها دفاع می کنند .
امام جمعه مهریز در ادامه به توطئه ها دشمنان در باب نفوذ دوباره در کشور بخاطر بدست آوردن منافع خودشان اشاره و خواستار هوشیاری در قبال این توطئه شد .
برهان گفت: آمریکایی ها خیال می کردند می توانند از طریق مذاکرات هسته ای به منافع خود برسند ولی درایت مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت توطئه ها را خنثی کرد .
امام جمعه مهریز به خوف و رجا و اهمیت آن در اسلام اشاره و خواستار عمل به وظایف دینی و الهی توسط مردم و جوانان شد .
برهان همچنین دهه پایانی ماه صفر و بخصوص رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص) و همچنین شهادت حضرت امام حسن و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.
وی از مردم خواست تا با برپایی مجالس مناسب حزن و اندوه در زمینه بزرگداشت آن ایام بیش از گذشته در سطح شهرستان تلاش کنند .

 

ارسال نظرات