امام جمعه خلخال:

امام راحل انسان موحدی بود که در مقابل استکبار دنیا ایستاد

امام راحل انسان موحدی بود که در مقابل دنیا ایستاد و آمریکا کارنامه خوبی برای ارائه به جهان در خصوص حمایت از حقوق بشر ندارد.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۱۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، امام جمعه خلخال در نماز جمعه امروز خلخال ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی در جامعه گفت: امام راحل (ره) انسان موحدی بود که با شجاعت در مقابل تمام استکبار دنیا ایستاد.

وی با اشاره برکات نزول نعمت برای بندگان الهی گفت: خداوند هیچ بنده ای در هیچ شرایطی چه سخت و چه دشوار رها نکرده و همیشه به فکر بندگان خود و تامین مایحتاج آنان بوده و این موهبتی بزرگ است که دعای حضرت رسول اکرم(ص) در حق بندگان به اجابت رسیده است.

امام جمعه خلخال با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) گفت: امیدواریم با تاسی از سیره حضرت رسول اکرم (ص) همواره خداوند ما در رسیدن به سیر مراتب توحیدی همراهی کند.

رشتبری با اشاره به مناسبت روز معلولین و روز دانشجو با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو گفت: در کنار انجام وظایف مسئولین در قبال معلولین در جامعه مردم نیز وظیفه ای دارند که علاوه بر تکریم این قشر به وضعیت آنها رسیدگی نمایند.

رشتبری گفت: استکبار آمریکایی را حامی اصلی تروریسم عنوان کرد و گفت: در هر جای دنیا رد پای جنایت آمریکا مخصوصا در کشور سوریه ، عراق، لبنان، پاکستان و افغانستان به وضوع دیده می شود و اکنون در هفته های اخیر جنایت تروریستی که در فرانسه انجام شده نمودی از نسل کشی و جنایات استکبار و حامیان غربی آنها در فرانسه است و ملت فرانسه در هفته اخیر گوشه ای جنایات تروریسیم حمایت شده از سوی آمریکا را دید ولی ملت مظلوم فلسطین سال ها پایمال جنایات های تروریسمی آمریکا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار