بیش از 27 میلیون مسلمان در همایش بزرگ و تاریخی اربعین حسینی عظمت اسلام و قرآن را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۱۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه موقت شهرستان کوثر در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه در اربعین حسینی 60 کشور با ملیت های مختلف عظمت اسلام و قران را به نمایش گذاشتند اظهار کرد: عظمت اسلام و قرآن در همایش بزرگ اربعین حسینی با حضور 60 کشور دنیا با ملیت های مختلفبه نمایش گذاشته شد.

و یا اشاره به اهمیت این روز بزرگ برای دنیای اسلام ادامه داد: با وجود اینکه بیش از 27 میلیون مسلمان در این همایش بزرگ و تاریخی اربعین حسینی حضور داشتند ولی متاسفانه رسانه های غربی با کم اهمیت شمردن اربعین این حضور را کمرنگ تر نشان دادند.

خطیب جمعه موقت کوثر در بخش دیگری از سخنان خود به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی اشاره کرد و گفت: کمتر از 10 ماه از نامه اول رهبر انقلاب به جوانان غربی گذشته بود که حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) دومین نامه را با عنوان " تروریسم درد مشترک" برای جوانان کشورهای غربی عنوان کردند.

حجت الاسلام محمدی افزود: در پی این نامه اندیشمندانه رهبر انقلاب موج عظیمی از گرایش جوانان اروپایی و آمریکایی به دین اسلام و حضرت محمد (ص) پدید آمد که قابل تحسین است.

وی ادامه داد: جوانان اروپایی و آمریکایی به دین واقعی اسلام روی آوردند و از اسلامی کاذب که گروهک های تروریستی با نام و نشان آن مسلمین را در کشورهای منطقه قتل عام کرده و آمریکا و همپیمانانش از آنها حمایت می کنند، بیزر بوده و دوری کردند.

امام جماعت مسجد جامع گیوی در دیگر بخش های سخنان خود به اظهارات آمانو مدیرکل آژانس اشاره کرد و گفت: بنا بر اظهارات آمانو و ارائه گزارش مسئله انرژی هسته ایران به شورای حکام؛ هیچ حرکت مشکوک و مدرک غیر قابل قبولی در انرزی هسته ای ایران وجود ندارد.

خطیب موقت کوثر ابراز کرد: با این وجود شورای حکام بایستی برنامه هسته ای ایران اسلامی را خاتمه دهد؛ چرا که اجرای برجام مشروط بر بسته شدن برنامه انرژی اهسته ای پی ام دی است؛ حال نوبت غرب است که به تعهدات خود عمل کند چرا که ایران اسلامی به تمام تعهدات خویش بدون هیچ کم و کاستی عمل کرده است.

ارسال نظرات