خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

راه امام حسین (ع) استکبار ستیزی و زیر بار ذلت نرفتن است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین اظهار محبت و وفاداری شیعیان به امام حسین (ع) است، گفت: پیام‌ها و مفاهیم عاشورایی برای همیشه زنده نگه داشته شود و شیعیان و محبان اهل بیت (ع) در مکتب اباعبدالله (ع) قدم بردارند.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۲۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین رمز و رموزی دارد که ما به خیلی از آن‌ها نرسیده‌ایم، زیارتی که در این روز به امام حسین (ع) وارد شده ویژه است که هم خواندن این زیارت و هم حضور در حرم امام حسین (ع) امر مهمی است.

حاجی صادقی با تاکید بر برکات عظیم راهپیمایی اربعین برای شیعیان گفت: پیاده روی اربعین که توسط شیعیان اباعبدالله (ع) صورت می‌گیرد کار بسیار مهم و بزرگی است چون خنثی کننده اقدامات دشمنان علیه شیعیان است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین اظهار محبت و وفاداری شیعیان به امام حسین (ع) است، بیان کرد: باید تلاش شود تا پیام‌ها و مفاهیم عاشورایی برای همیشه زنده نگه داشته شود و شیعیان و محبان اهل بیت (ع) در مکتب اباعبدالله (ع) قدم بردارند.

وی با تاکید بر حقانیت نهضت امام حسین (ع) عنوان کرد: جریان واقعه کربلا سبب شده است تا اسلام زنده و پابرجا بماند و پیاده روی و عزاداری‌های که برای امام حسین (ع) انجام می‌شود از مصادیق تداوم راه اباعبدالله (ع) است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم ماندگاری مکتب امام حسین (ع) افزود: ائمه (ع) و بزرگان دین از گذشته بر تداوم نهضت امام حسین (ع) تاکید داشتند که مسلمانان و شیعیان باید سعی کنند تا از این نهضت فاصله نگیرند.

حاجی صادقی با اشاره به آثار تداوم راه امام حسین (ع) تصریح کرد: راه امام حسین (ع) استمرار روحیه انقلابی و جهادی، استکبار ستیزی، عزت مداری و زیر بار ذلت نرفتن است که شیعیان وظیفه دارند در تداوم این راه اهتمام لازم را داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جریان سازی امام حسین (ع) علیه دشمنان تشیع عنوان کرد: امام حسین (ع) جریانی را مقابل همه طاغوت‌ها و یزید‌ها در طول تاریخ ایجاد کرد که موفق شد جبهه حق رابرابر باطل ترسیم کند و راه حسینی‌ها را از غیرحسینی‌ها مشخص کند.

وی با تاکید بر تداوم نهضت عاشورا گفت: واقعه عاشورا بسیار عظیم و با اهمیت است که باید نهضت اباعبدالله (ع) برای همیشه زنده نگه داشته شود و نباید بهانه به دست دشمنان اسلام داد تا این واقعه را تحریف کنند، ما وظیفه داریم که در مقابل افرادی که قصد دارند در برابر مکتب و سیره سیدالشهدا (ع) ایستادگی کنند بایستیم و پاسخ آن‌ها را بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار