خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

بصیرت رهبری گره گشای تمام مشکلات جوامع بشری است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام امور گره گشای تمام مشکلات جوامع بشری است.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۳۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی افزود: رهبر انقلاب در نامه اول خود به جوانان غربی آنان به شناخت بدون واسطه به دین اسلام دعوت کردند و در نامه دوم خود نیز به مشکلات تروریست که درد مشترک جهان اسلام و غرب است تاکید کردند.
وی اظهار داشت: بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام امور نشان می دهد که سخن گفتن با حاکمان مستکبر غربی نتیجه ای نخواهد داشت و باید با جوانان آنها که آینده سازان کشورهای غربی است سخن گفت.
وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب با بصیرت خود تمام تلاشهای رسانه های غربی را به چالش کشیده اند بیان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غرب در واقع جوابی به هجمه های فرهنگی رسانه های غربی است که فرهنگ ناب اسلامی را مورد هدف قرار داده اند.
امام جمعه سرپل ذهاب اظهار کرد: نگرش و دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام امور جهان را متوجه ایشان کرده است.
حجت الاسلام صفدری اظهارکرد: هرچه دنیای استکبار برای اسلام هراسی و ایران هراسی در منطقه و جهان تلاش می کند رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت، هوشیاری و بصیرتی که نشات گرفته از دین مبین اسلام است علاه بر خنثی کردن تمام توطئه های بدخواهان نظام اسلامی بر محبوبیت و عزت اسلام و ایران اسلامی درجهان افزوده است.
وی 16 آذر روز دانشجو را نماد استکبارستیزی نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: دانشجویان ایران اسلامی باید علاوه بر آشنایی بیشتر با اسلام حقیقی مروج اسلام راستین در جهان باشند.
خطیب جمعه سرپل ذهاب با اشاره به شرکت میلیون ها مسلمان برای شرکت در آیین اربعین حسینی ادامه داد: اربعین فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری را در جامعه تقویت می کند.
حجت الاسلام صفدری اضافه کرد: اگر مسلمانان خود را باور داشته باشند و با شناسایی عوامل نفوذی استکبار و تفرقه انگیز در کشورهای اسلامی از ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف جلوگیری کنند هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر آنها را نخواهد داشت.
وی 28 صفر برابر با 19 آذر ماه سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را به امت اسلام تسلیت گفت.
ارسال نظرات