امام جمعه اهر:

اربعين مانور دشمن شکن، داعش شکن و مستکبر شکن بود

خبرگزاري بسيج: امام جمعه اهر در خطبه هاي نمازجمعه اين شهرستان، با قدرداني از زائران حرم امام حسين(ع) و دولتمردان كشورمان و عراق به جهت برآوردن زمينه مناسب و امن براي زائران، گفت: همایش عشق و ایمانی که مردم محب اهل بیت در کربلای معلی با جمعیتی در حدود 27 میلیون نفر ایجاد کردند، مانور دشمن شکن، داعش شکن و مستکبر شکنی بود که کمر استکبار جهانی و تکفیری ها را شکست و همه معادلات آنها را بر هم زد.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۴۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جواد حاجي زاده در سخنان ديگري با اشاره به نامه هاي تاريخي از نامه پيامبر اكرم(ص) تا نامه امام خميني(ره) به گورباچف، نامه هاي اخير رهبر فرزانه انقلاب به جوانان غربي را كه با استقبال آن ها روبرو شده، از جمله نامه هاي حياتي برشمرد و اظهار داشت: در اين نامه ها رهبري جوانان غربي را به توحید و شناختن اسلام از منبع اصلی دعوت و تفاوت بين اسلام واقعی با اسلامی که نظام سلطه به صورت اسلام تصنعی و جعلی تحت عنوان داعش، طالبان، القاعده و .. خلق کردهاند، اشاره كرده بود.

وی با توجه به روز وقف( 18 آذر)، وقف را بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد: مسئولان و متولیان امور باید نظر واقفین را تأمین كنند و لازم است که هم مسئولان شهر و هم بخش خصوصی در این زمینه تلاش كرده و با اداره اوقاف همکاری كنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با تسلیت 28 صفر سالروز رحلت پيامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، افزود: دغدغه پیامبر اسلام و امروز دغدغه رهبری حفظ و توسعه اسلام و حفظ نظام اسلامی بوده و لازم است دغدغه ما نیز همین ها باشد و كساني که امروز در سایه خون شهدا دارای پست و مقام شدهاند، باید متوجه باشند که هدفی غیر از این مسائل را دنبال نکرده و دغدغه ای غیر از این نداشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو به روز جهانی حقوق بشر هم اشاره داشت و تصريح كرد: متأسفانه آنچه در غرب از آن خبری نیست، همان حقوق بشر می باشد که از آن فقط به صورت شعار برای عوام فریبی استفاده می كنند و توسط کشورهایی که دارای حق وتو هستند زیر پا گذاشته می شود.

امام جمعه اهر ادامه داد: امروز متأسفانه کرامت انسانی در غرب جای خود را به زور و تزویر و پول داده است و آنهایی که با دهانی پر از حقوق بشر دم می زنند، زمانيكه به سوریه می رسند مسئله کنار گذاشته شدن بشار اسد را مطرح می کنند، غافل از اینکه بشار اسد منتخب مردم سوریه است و با این صراحت، آراء مردم را زیر پا می گذارند.

وي با توجه به بازرسي هاي آژانس انرژي اتمي و تصریح شخص آمانو که همکاری جمهوری اسلامی را در مسئله برجام تأیید كرده، اظهار اميدواري كرد: وجود نداشتن سندی مبني بر انحراف به سوی سلاح های هسته ای و تحقیقات و پژوهش در این رابطه، پرونده PMD که در رابطه با مطالعات ادعایی مرتبط با سلاح های هسته است در گزارش بعدی آژانس مختومه اعلام و موجب شود ما در رابطه با برجام گام های بعدی را برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار