وزش باد سرد همراه با بارش باران و برف مناطق مختلف اصلاندوز و روستاهای تابعه را درنوردید.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۹۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، بارش باران که به شکل پراکنده در مناطقی از اصلاندوز آغاز شده همراه با سردی هوا و گرفتگی آسمان فضایی متفاوت به این منطقه بخشیده و سبب شده تا یک وضعیت ناپایداری در شهر اصلاندوز و روستاهای تابعه حاکم شود.

بارش باران از سویی باعث خوشحالی کشاورزان و زارعان دیم کار منطقه شده و از سویی باعث تعطیلی برداشت پنبه شده است.

این ناپایداری همراه با بارش و کاهش دما در اغلب طی امروز و امشب ادامه پیدا می‌کند و احتمالا تا فردا هم این روند تداوم یابد.

بارش برف هم از لحظاتی پیش با شدت بیشتر شروع شده و همه جا را سفید پوش کرده است.

این درحالیست که روز های گذشته هوای آفتابی و صاف در منطقه حاکم بود بطوریکه ساکنان مجبور به خاموش کردن بخاریها شده بودند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل، سامانه سرد همراه با بارش برف و باران و وزش باد که از دیروز وارد استان اردبیل شده امروز با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه داشته به طوری که در شهرهای شمالی و مرکزی استان وزش باد با سرعت بیشتری در جریان است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از صاحبان محصولات تولیدی و همچنین مرغداران و مراکز نگهداری محصولات خواست تا با تدابیری ویژه نسبت به محافظت و مراقبت از محصولات خود اقدام کرده و مانع از سرمازدگی آنها شوند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از امشب با ورود سامانه بارشی برف و باران فردا روز جمعه اغلب مناطق مرکزی و جنوبی این استان شاهد بارش برف خواهند بود به طوری که سامانه بارشی همراه با هوای سرد تا یکشنبه هفته آینده استان اردبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ارسال نظرات