با حضور مسعود فراستی

فیلم «میان ستاره‌ای» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اکران شد

فیلم بلند سینمایی «میان ستاره‌ای»با حضور منتقد بزرگ سینما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اکران شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۳۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، مجید مشک بید حقیقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تسلیت ایام گفت: فیلم بلند سینمایی « میان ستاره‌ای » به کارگردانی کریستوفر نولان در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی اکران شد که مورد توجه بسیاری از دانشجویان علاقه‌مند به هنر هفتم (سینما) قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از نمایش این فیلم مسعود فراستی یکی از منتقدین سینمای مطرح در کشور همچنین دو تن از حاضران در سالن به روی صحنه آمدند و به نقد و بررسی این فیلم پرداختند.

مسعود فراستی که در سری جدید برنامه هفت به اجرا و سردبیری بهروز افخمی به این برنامه برگشته است در پایان این برنامه در گفتگویی کوتاه در پاسخ به این سوال که به سری جدید برنامه هفت می‌توان امیدوار بود یا نه اظهار کرد: باید از سری قبل بهتر شویم و سعی می‌کنیم در انتخاب منتقدین دقت بیشتری کنیم و هر منتقدی را به برنامه نیاوریم و نقدهای خوبی داشته باشیم و در زمان برگزاری جشنواره فجر نقدهای هفت داغ‌تر از این خواهد شد.

این منتقد سینما درباره این گفته افخمی که بزودی و بعد از پایان ماه صفر هفت، حال و هوای جذاب‌تری پیدا خواهد کرد گفت: خیلی نمی‌دانم او چه در فکر دارد و من به بخش خود فکر می‌کنم و کار خودم را انجام می‌دهم و به شما می‌توانم قول بدهم که حداقل در بخش نقد به عقب نرویم .

به گزارش بسیج، اکران فیلم بلند سینمایی «میان ستاره‌ای» به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت صورت گرفت که جمع کثیری از دانشجویان توانستند با حضور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از اکران و نقد این فیلم بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار