خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهوازدر خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز گفت:
حجت السلام حسن زاده گفت:جاده های موجود در شان استان خوزستان و زائرین اربعین حسینی نیست اگر کسی از استان فارس، اصفهان و بوشهر بخواهند به خوزستان بیایید جاده مناسبی وجود ندارد
کد خبر: ۸۶۰۳۲۴۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان،حجت السلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز با اشاره به روز دانشجو اظهار داشت:فلسفه 16 آذر_روز دانشجو_ مبارزه با امریکا به عنوان نماد استکبار است.

وی با برجسته خواندن نقش دانشجویان در تاریخ انقلاب اسلامی ادامه داد:امروز که دشمن قصد نفوذ در کشور را دارد نقش دانشجویان برای مقابله با نفوذ بسیار کلیدی است.

حسن زاده با اظهار تاسف از بازیچه شدن حقوق بشر توسط حکومت های مستکبر گفت:مستکبرین برای نفوذ و تسلط خود بر دیگر کشورها از اسم دفاع از حقوق بشر سو استفاده می کنند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی خاطرنشان ساخت:همه باید این نامه مهم را بارها مطالعه کنند نکات بسیار ارزشمندی دارد.

وی ریشه ناامنی در غرب را بی بندوباری های اخلاقی عنوان کرد و ادامه داد:باید مراقب شبکه های ماهواره ای و سایت های مستهجن باشیم مبادا اجازه نفوذ شیطان را به خانه هایمان بدهیم.

حسن زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیج تصریح کرد:نباید کسانی را که بر آرمان ها و ارزش ها تاکید دارند افراطی و تند رو خواند مبادا حزب اللهی ها و بسیجیان را تضعیف کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها، اربعین را افتخاری برای شیعه نامید و گفت:مهر و محبت و صفا در اربعین موج می زند خوزستانی ها در پذیرایی از زائرین امام حسین سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم نمی توانند مشکلات زیرساختی را حل کنند از مسئولین انتظار داریم برای اربعین سال بعد مشکلات زیرساختی را برطرف کنند.

وی افزود:جاده های موجود در شان استان خوزستان و زائرین اربعین حسینی نیست اگر کسی از استان فارس، اصفهان و بوشهر بخواهند به خوزستان بیایید جاده مناسبی وجود ندارد.

حسن زاده گفت:مسئولان یک سال برای بهبود زیرساخت ها فرصت دارند نه اینکه سه ماه مانده به اربعین تازه یادشان بیفتد که جاده ها وضعیت مناسبی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها