مادر 3 شهید اصفهانی دار فانی را وداع گفت

مادر شهیدان «محمد تقی»، «عباسعلی» و «رحمت‌الله» بشارت به فرزندان شهید خود پیوست. علاوه بر فرزندان دو داماد این خانواده ابراهیم تلان و سید کمال مظهری نیز به درجه رفیع شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۴۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  مادر شهیدان «محمد تقی»، «عباسعلی» و «رحمت‌الله» بشارت در اثر کهولت سن در اصفهان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهید خود پیوست.

پیکر مطهر مادر شهیدان بشارت ساعت 10 امروز شنبه 14 آذرماه 94 از مسجد باب الجنه به سمت علی بن جعفر(ع) تشییع و مراسم ختم هم ساعت 15 تا 17 در مسجد الغدیر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی بشارت» نماینده مجلس شورای اسلامی  و مجلس خبرگان رهبری در سال 60 توسط ضد انقلاب در تهران ترور شد. یکی دیگر از فرزندان این خانواده «عباسعلی بشارت» در سن 21سالگی در سال 61 در عملیات فتح المبین به شهادت رسید و در شیخان در کنار سایر شهدا دفن شد و شهید «رحمت الله بشارت» نیز در سن 23سالگی در سال 57 در راهپیمایی علیه رژیم پهلوی به شهادت رسید و در بقیع مدفون شد.

علاوه بر فرزندان دو داماد این خانواده ابراهیم تلان و سید کمال مظهری نیز به درجه رفیع شهادت رسیدند. این مادر ایثارگر دارای شش دختر و پنج پسر است که سه پسر و دو داماد را تقدیم انقلاب اسلامی و ارزش های الهی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار