خبرهای داغ:
به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد قم؛

مسابقه کشوری «دل‌نوشته‌ای به شهدای مدافع حرم و ۱۷۵ شهید غواص» برگزار می‌شود

مسابقه کشوری «دل‌نوشته‌ای به شهدای مدافع حرم و ۱۷۵ شهید غواص» ویژه اعضای کانون‌های مساجد کشور به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۶۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقه کشوری «دل‌نوشته‌ای به شهدای مدافع حرم و 175 شهید غواص» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

مسابقه کشوری «دل‌نوشته‌ای به شهدای مدافع حرم و 175 شهید غواص» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، ستاد گرامیداشت شهدای حرم و سازمان آرامستان‌های شهرداری قم برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند دلنوشته خود را خطاب به 175 شهید غواص و شهدای مدافع حرم در برگه‌های طراحی شده نوشته و به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم و یا به واحد فرهنگی سازمان آرامستان‌های شهرداری قم (بهشت معصومه سلام‌الله‌علیها) با کد پستی3718146846ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه سال جاری است که پس از داوری به 14 اثر برگزیده، هزینه سفر به کربلای معلی اهداء می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت دریافت برگه مخصوص مسابقه به مساجد مراجعه کنند، همچنین علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم با شماره تلفن02537838563-8داخلی 26 تماس بگیرند.



ارسال نظرات