حجت الاسلام کفیل در جلسه مهدویت در مهرشهر کرج؛
حجت الاسلام محمدصادق کفیل گفت: امام شناسی و امام داشتن بدین معناست که انسان پیشوا و مقتدا داشته باشد و به جهت حفظ زندگی بهتر و با سعادت تر باید از امام اطاعت کرد و پشتیبان او بود.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۷۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل در جلسه مهدویت که در مهرشهر کرج ویژه بانوان برگزار شد ضمن اشاره به زمینه های فراهم شدن ظهور چنین اظهار داشت: در دعای عهد زندگی مهدوی از امام صادق(ع) روایت گردیده است که می توان گام های رسیدن به ظهور را در آن جست.

وی افزود: خداشناسی اولین گامی است که باید بدان توجه بسیار نمود و در پی آن از خداوند درخواست یاری کرد.

این استاد دانشگاه امام شناسی را از دیگر گام ها دانست و گفت: امام داشتن بدین معناست که انسان پیشوا و مقتدا داشته باشد و به جهت حفظ زندگی بهتر و با سعادت تر باید از امام اطاعت کرد و پشتیبان او بود.

وی گفت: داشتن افق جهانی، عهد با امام زمان(عج)، یاری رساندن به امام، دعا برای ظهور و شناخت حکومت امام زمان(عج) نیز از دیگر گام های موثری است که می تواند زمینه های ظهور را فراهم نماید.

حجت الاسلام کفیل ذکر گفتن، قرآن خواندن و سجده طولانی داشتن را از راه های تشکیل عهد با امام زمان عنوان کرد و افزود: انسان زمانی که از لحاظ معنوی گرسته است گناه می کند که برای رفع این حالت معجون پرخاصیت نماز توصیه شده است.

وی خاطرنشان کرد :دین یار با دیندار فرق می کند دین یار دغدغه دین دارد ولی دیندار به کار خود مشغول است. برای دین یار شدن باید موقعیت و شان را نادیده گرفت و برخلاف اکثریت حرکت کرد و دیندار بود. آدمی که می خواهد انرژی بدهد باید خودش انرژی بگیرد.


حجت الاسلام کفیل در پایان گفت: زندگی دنیوی همچون مسافرتی است که انسان ها مسافران آن می باشند و باید بدانند که روزی این مسافرت پایان می یابد و اگر چه انسان اشتباهات زیادی در دنیا مرتکب شده است ولی خداوند راه بازگشت و توبه را فراهم نموده تا بتواند مابقی سفر را به خوبی بگذراند.


خبرنگار افتخاری: فرنگیز اصغرنژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها