دانشجویان دهه 50 الگوی دانشجویان امروز

رفتار دانشجویان در سفر نیکسون به ایران باید الگوی دانشجویان امروز کشور باشد که البته چنین الگویی در دانشجویان ما وجود دارد
کد خبر: ۸۶۰۳۲۷۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، آیت‌الله نورالله طبرسی با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، اظهار کرد: میلیون‌ها زائر کوی حسین (ع)، از کشورهای مختلف و با اقوام متفاوت راهی کربلا شدند.

وی با اشاره به حضور اقشار با ادیان مختلف در اربعین حسینی در کربلا، افزود: از اروپا، هند، پاکستان، ایران و سایر کشورها، زن و مرد جمع شدند و با پای پیاده زائر کربلا بودند و با امام حسین (ع) بیعت مجدد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش، آرامش را از دنیا و به ویژه از اروپا گرفته است، گفت: با وجود حضور این گروهک تروریستی در عراق اما ببینید مردم چگونه به سمت کربلا رهسپار شدند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ترکیب ایمان، عشق، عقل و عاطفه از ویژگی‌های مکتب امام حسین (ع) است و حرکت عاشقانه مردم از کشورهای مختلف جهان در این حرکت بی‌سابقه از شعائر الهی است، تصریح کرد: این قدر و قیمت اربعین حسینی است که همه را به خود مجذوب کرده است.

طبرسی با بیان اینکه در این دنیای کفر و ظلم و یزیدی، امام حسین (ع) چراغی برافروخت که این چراغ از نجف و کربلا و تمام دنیا و اروپا، همه را روشن کرد، ادامه داد: جوانان استرالیایی معتقد است که این مغناطیسم حسینی است که او را به سمت کربلا کشیده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در امنیت به کربلا رفتند و در حال بازگشت هستند، خاطرنشان کرد: با وجود گروهک تروریستی داعش و خطراتی که وجود داشت اما سفر زائران حسینی در امنیت برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: دانشجویان، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها و مردم می‌ایستند و راه نفوذ را بر آمریکا و استکبار می‌بندند و نمی‌گذارند توافق هسته‌ای منشا نفوذ و ظهور استکبار جهانی و آمریکای خون‌خوار در کشور ما باشد

آیت الله طبرسی با بیان اینکه در آستانه روز دانشجو قرار داریم، اظهار کرد: رفتار دانشجویان در سفر نیکسون به ایران باید الگوی دانشجویان امروز کشور باشد که البته چنین الگویی در دانشجویان ما وجود دارد.

این مسئول افزود: مطمئن هستیم دانشجویان، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها و مردم می‌ایستند و راه نفوذ را بر آمریکا و استکبار می‌بندند و نمی‌گذارند توافق هسته‌ای منشا نفوذ و ظهور استکبار جهانی و آمریکای خون‌خوار در کشور ما باشد.

طبرسی با اشاره به فداکاری‌های نیروی دریایی مانند سایر قوای مسلح، گفت: نیروی دریایی از جمله فداکاران کشور هستند که خدمات بسیاری در کشور ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته وقف قرار داریم و وقف را باید جدی بگیریم، تصریح کرد: باید از اداره‌کل اوقاف مازندران حمایت کنیم تا وقف احیا شود چراکه برخی مستاجران اوقاف، خیلی احساس مسئولیت نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه پرداختن پول ناچیز در اجاره اوقاف، شرعی و خیر نیست، ادامه داد: نباید عده‌ای از املاک اوقافی سوءاستفاده کرده و مبلغ ناچیزی به اوقاف بپردازند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رهبری دومین نامه به جوانان صادر کردند که مانند نامه نخست در بین پیر و جوان و سران کشورها طنین انداخت، گفت: مقام معظم رهبری به دنبال جوانان رفتند چراکه معتقدند این جوانان آینده‌سازان کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار