هدف طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر ایجاد اشتغال، معرفی و نهادینه كردن یک الگو به جامعه است.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۱۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزراش خبرگزاری بسیج از گرمی، رویکرد دوم بسیج سازندگی سپاه  به غیر از محرومیت زدایی شامل اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است که در راستای لبیک گویی به  فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، الگوی فرایند اشتغال به مردم و مسئولین را معرفی  و در جهت نهادینه کردن آن در جامعه قدم های مثبتی برداشته است.

سرهنگ نوري؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در بازدید از طرحهای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان از پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات در عرصه های اقتصاد مقاومتی در 6 ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نوري سهم اعتبارات طرحهای اقتصاد مقاومتی شهرستان گرمی در سال جاری را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد .

وی افزود: این مبلغ تسهیلات برای بسیجیان و جوانان جویای کار و در 12 رشته پرداخت شده است و با به ثمر نشستن این طرحها برای 200 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ناحیه گرمی اظهار كرد: پرورش  دام سبک و سنگین، پرورش مرغ خانگی و سایر ماکیان و زنبور عسل، پرورش ماهی، اصلاح باغات، صنایع تبدیلی,... از جمله مواردی است که جوانان جویای کار می توانند با اخذ مجوز های مورد نیاز از سازمان فنی و حرفه ای و اداره کار نسبت به اخذ وام از ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمی اقدام کنند.

 

 

ارسال نظرات