مدیر عامل هلال احمر استان اردبیل:

امضای تفاهم نامه هلال احمر و اداره ی کل ورزش و جوانان اردبیل

هدف از این تفاهمنامه،بهره‌گیری از قابلیت‌ها، ظرفیت‌های فکری، زیرساخت‌ها و امکانات و راهکارهای راهبردی دو طرفه در مدیریت ورزشی می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۶۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،بهرام غیبی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه امضای تفاهم ‌نامه همکاری هلال احمر و ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: تفاهم‌ نامه همکاری این جمعیت با ورزش و جوانان استان امضا شد که براساس آن تعامل و مشارکت هلال احمر استان اردبیل با اداره کل ورزش و جوانان افزایش می‌یابد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای سود جستن دو سویه و بهره‌گیری از قابلیت‌ها، ظرفیت‌های فکری، زیرساخت‌ها و امکانات و راهکارهای راهبردی در مدیریت ورزشی منعقد شد.

وی گفت: این تفاهم نامه برای تحقق اهداف و ماموریت‌های مندرج در سند چشم انداز 1404، سیاست‌های ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و مندرج برنامه ششم توسعه به امضای طرفین رسید.

غیبی افزود: ایجاد بستر مناسب برای استفاده از ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و امکانات فرهنگی و ورزشی طرفین، توانمندسازی جوانان برای شرکت در فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه، افزایش حس تعهد اجتماعی در بین جوانان و گسترش توسعه و ارتقا رشته‌های ورزشی در بین جوانان تحت پوشش جمعیت هلال احمر از جمله اصول این تفاهم‌نامه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: این تفاهم نامه در یک مقدمه و 5 ماده و دو نسخه واحد تنظیم شده است و به مدت دو سال برای طرفین قابل اجرا و در صورت توافق قابل تمدید است.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با بیان اینکه این اداره آماده همکاری بیشتر با جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: این همکاری‌ها به نفع هر دو نهاد است و باید همکاری‌ها بیشتر و تنگاتنگ باشد.

ایوب بهتاج با بیان اینکه باید برای افراد تحت پوشش، هدف گذاری شود تا خروجی تفاهم‌ نامه بیشتر و در راستای مسیر تحقق قرار بگیرد، گفت: هدف گذاری سبب می‌شود که پیگیری‌ها برای تحقق آن بیشتر شود.

ارسال نظرات