خبرهای داغ:
رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در قم:

مراسم بزرگداشت دیپلمات بسیجی مرحوم رکن آبادی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در قم از برگزاری مراسم بزرگداشت دیپلمات بسیجی مرحوم رکن آبادی در مسجد اعظم خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۷۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید مکارم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری مراسم بزرگداشت دیپلمات دیپلمات بسیجی مرحوم رکن آبادی اظهارداشت: این مراسم در روز دوشنبه 16 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در قم با بیان اینکه با بیان اینکه مرحوم رکن آبادی متولد شهر مقدس قم بوده و تربیت یافته در فضای معنوی و دینی قم است، خاطرنشان کرد: از همین رو جمعی از دوستان و بستگان ایشان به همراه نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی تصمیم گرفتند مراسم یادبود باشکوهی در زادگاه او شهر مقدس قم برگزار کنند.

رئیس ستاد مراسم بزرگداشت دیپلمات بسیجی مرحوم رکن آبادی، تصریح کرد: این مراسم با مشارکت و همکاری شهرداری، سازمان حج و زیارت، نمایندگی وزارت امورخارجه به همراه بسیج مستضعفین، استانداری، و سایر نهادهای استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحوم رکن آبادی در طول زندگی پر افتخار خود بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و نهایتا در مقدس‌ترین زمان و موقف یعنی در سرزمین وحی به فرجامی نیکو نایل آمد، گفت: مرحوم رکن آبادی سفیر سابق کشورمان در لبنان، در عرصه دیپلماسی چنان عمل نمود که حقیقتا می‌توان او را الگویی مثال زدنی از خدمتگزاری خالصانه و مقتدرانه در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل آینده معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار