یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان نمین با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۹۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه شهرستان نمین در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان نمین اظهار کرد: کسانی که امورات و وظایف خود را بدون چون‌وچرا و در نظر گرفتن منافع جایگاه و مسئولیت خود پیش ببرد، جهادی عمل کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به اینکه کسانی که در عمل رویکرد جهادی ندارد، هیچ‌گاه به درجه شهادت نائل نخواهند شد، گفت: تقوای واقعی همان جهاد بوده که در آن از زرق‌وبرق دنیا باید دل کنده شود.

وی افزود: تا زمانی که تفکر جهادی در کشور حاکم است دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اما اگر این روحیه جهادی کمرنگ یا از بین برود دشمن بر کشور مسلط خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده اظهار کرد: اگر در یک شخص روحیه جهادی وجود نداشته باشد، نماز، نماز شب و دیگر عبادت‌های آن هیچ ثمره‌ای نخواهد داشت.

وی گفت: اگر نمازهای شخص کارساز باشد باید در وی روحیه جهادی را ایجاد و تقویت کند.

*حادثه عاشورا پس 1400 سال تکرار شده است

پیش‌ازاین نیز فرمانده سپاه نمین ضمن عرض خیرمقدم از شرکت‌کنندگان در یادواره اظهار کرد: شهدا با ابهت و اقتدار کامل در برابر دشمنان از کشور دفاع کرده و از جان خود گذشتند تا ما امروز در کمال آرامش و آسایش زندگی کنیم.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: اگر دین خود را در دنیا نسبت به شهدا و خانواده‌هایشان ادا نکنیم، در آخرت در پیش آن عزیزان مدیون و شرمنده خواهیم بود.

وی در ادامه سخنان خود به خاطراتی از شهدای مدافع حرم پرداخت و بیان کرد: حادثه عاشورا پس از گذشت یک هزار و 400 سال دوباره تکرار شده است.

ارسال نظرات