خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شاهرود از برگزاری تریبون آزاد و تجلیل از شرکت کنندگان در اردوهای جهادی برنامه های مهم روز دانشجو خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۹۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه های روز دانشجو در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شاهرود اظهار کرد: اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روز 17 آذر ماه در تالار هلال احمر شاهرود با سخنرانی رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق علوم برگزار می شود.

وی افزود: برنامه تریبو ن آزاد با موضوع از دانشگاه چه میخواهید در محوط سایت مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روز 16 آذرماه برگزار و درخواست های دانشجویان به ریاست دانشگاه و وزیر بهداشت مکاتبه می شود.

جلیلی با بیان اینکه برگزاری نشست های بصیرتی و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه هاست بیان کرد: به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی و اقتصادی در دانشگاه ها و خوابگاه ها برگزار و مسابقات مختلف فرهنگی هنری ورزشی نیز با حضور دانشجویان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی بسیج دانشجویی در این روز و هفته دانشجو محوری است گفت: 16 آذر روز آزادی خواهی و استبداد ستیزی و تاریخ ایستادگی دانشگاه در برابر ستم و بیداد و زور است و برنامه های در این قالب برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با اشاره به منویات رهبر انقلاب در موضوع دانشجو و تشکلات دانشجویی گفت: رهبری برای تشکل های دانشجویی عدالت خواهی،سبک زندگی اسلامی،آزادیخواهی واقعی و نه غربی،رشد علمی،کار و تلاش و پرهیز از تنبلی واسلامی شدن دانشگاهها را ترسیم نموده اند و تلاش ما این است در این راستا حرکت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی افزود: رهبری در جمع دانشجویان فرمودند(بنده کاملاً با چنین کاری موافقم و باید جوان دانشجوی مسلمانِ انقلابیِ ولایی، با خونسردی و با قدرت منطق و قوت استدلال، استدلالهای معارض را باطل کند که این ظرفیت امروز وجود دارد) و در تلاش هستیم در این زمینه فعالیت گسترده تری داشته باشیم و در حال انجام هستیم.

جلیلی بر توجه به علم و دانش تاکید و عنوان کرد: ایجاد هسته های علمی و برگزاری جشنواره های مختلف علمی و حمایت از پایان نامه های دانشجویی و توجه به دانشجویان ممتاز از اهداف بسیج دانشجویی در رشد علمی است که با جدیت در کنار معرفت و بصیرت افزایی دنبال می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها