خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم جلوگیری از نفوذ آمریکا گفت: ما نباید در شناسایی و جلوگیری از نفوذ دشمن دچار غفلت شویم.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۱۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خزاعی امام جمعه شهر قهستان در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه های نفوذ دشمن اظهار کرد: پروژه های نفوذ قراردادها ومقولاتی است که امروز با دولت ها بسته می شود و از طرفی حضورغربی ها و اروپائیان در ایران است که امکان نفوذ وجود دارد.

خزاعی افزود: نباید از موضوع نفوذ غفلت شود، بلکه باید باور کنیم که دشمن درحال طراحی و برنامه ریزی برای نفوذ در داخل نظام اسلامی است.

وی عنوان کرد: حصول توافق هسته ای، به معنای پایان دشمنی آمریکا با ایران نیست و دولت این کشور از هر فرصتی برای نفوذ در ایران و رسیدن به اهداف خود استفاده می کند.

امام جمعه قهستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در لزوم جلوگیری از نفوذ آمریکا اظهار داشت: ما نباید در شناسایی و جلوگیری از نفوذ آنان دچار غفلت شویم.

خزاعی با بیان اینکه بعضی از گروه‌ها و اقشار هدف حتمی دشمن هستند افزود: بچه‌های حزب‌الهی، مردم مؤمن و مسئولان متعهد بیشتر در زوم دشمن قرار دارند تا فکر و باور این قشر تغییر داده شود.

امام جمعه قهستان ادامه داد: در برابر تهاجم و نفوذ دشمن برخی اقوام و اقلیت‌های مذهبی بیشتر ضربه‌پذیر هستند.

خزاعی در مورد محور نفوذ خطاب به مسئولان گفت: مدیران نظام اسلامی باید مراقب باشند که نفوذی شکل نگیرد چرا که اگر نفوذی شکل بگیرد فاجعه به بار خواهد آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها