مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود:
سالانه قریب به 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۱۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار خانوار نیازمند در قالب طرح شهید رجایی و مددجویی زیرپوشش کمیته امداد ایجرود هستند.

حسن سهرابی افزود: سالانه قریب به 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: خدمات کمیته امداد با کمک‌های خیرین و مردم به این نیازمندان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود با اشاره به راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در شهرستان و کارکرد مثبت آنها در تقویت مشارکت‌های مردمی افزود: در راستای عملیاتی کردن مبانی دینی در این بحث اقدام به استفاده از ظرفیت مساجد با ایجاد مراکز نیکوکاری شده است.

اين مسئول با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این مراکز احیای کارکردهای مساجد و تقویت فرآیند شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی است، گفت: تمرکز بر محله و محله‌گرایی در امور خیریه با محوریت مسجد، ایجاد همبستگی، توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی از دیگر اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

سهرابي با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی، شناسایی نیازمندان واقعی و کمک به خانواده‌های نیازمند با مشارکت هیئت امنای مساجد و معتمدان محل نیز از دیگر اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است، گفت: خوشبختانه با فعالیت این مراکز میزان مشارکت‌های مردمی در کمک به نیازمندان افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه امسال 318 میلیون و 82 هزار ریال کمک مردمی در مرکز نیکوکاری چهارده معصوم (ع) ايجرود جمع‌آوری شده است، افزود: این مبلغ با همکاری هیئت امنای مسجد و معتمدان محل و نظارت کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شده است.

ارسال نظرات